Ślub Dominiki i Kamila z małym plenerem na roztoczu

 

No i stało się! Dominika i Kamila poznałam rok temu, choć tą dwójkę już widziałam kiedyś na jednym weselu i nawet nie zdawałam sobie sprawy, że spotkamy się w takich okolicznościach. 30 lipca, to niezapomniana data nie tylko dla zakochanych, ale i dla mnie. Jak wiecie wesela i śluby to temat, który lubię, szczególnie gdy mogę w nich uczestniczyć. Przygoda tego dnia, rozpoczęła się od przygotowań pana młodego, w dość wczesnych godzinach, w wyniku czego cały dzień przebiegał w dość luźnej atmosferze. Na pytanie czy panna młoda się stresuje, odpowiedziała "niby czym?" więc to musiało skończyć się dobrze. Dlatego zostawiam was z małą relacją, ceremonii jak i przyjęcia. A na deser dosłownie trzy kadry z pleneru poślubnego, realizowanego w urokach lubelskiego roztocza. 




























CONVERSATION

5 Comments:

  1. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała sesja, piękna i romantyczna :) Uwielbiam klimat ślubów! Coś cudownego, tyle emocji, tyle czułości :) Bardzo podobają mi się te kadry, rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i pamiątka dla pary. Uwielbiam oglądać takie piękne ślubne sesje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wesele. Zdjęcia profesjonalne. Para Młoda na pewno jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.