Mam urlop! Mam czas!

 Jestem drugi dzień na urlopie, mam już posprzątane mieszkanie, jestem spakowana na wyjazd i obejrzany serial. Czy to pracoholizm? Ostatni czas to było jedno wielkie szaleństwo, dużo godzin w pracy, sesje zdjęciowe i obrona licencjacka. Na szczęście się udało! Studia zaliczone, na kolejny etap też już jestem zapisana. Godzin w pracy trochę mniej, więc mam czas zwolnić i coś tu napisać. Moja strona www stoi, nie mam energii, coraz częściej pojawia się myśl. Zleć to komuś, kto się na tym zna bardziej. Działa za to aktywnie mój instagram i fotograficzny rozwój. Między pisaniem tego tekstu, staram się ogarniać zdjęcia ślubne. W tym toku takich przyjęć jest u mnie więcej, co niezmiernie mnie cieszy. 

Pewnie znów zasypię was ostatnimi sesjami i reportażami. Pochwalę się nie skromnie, że pojawiają się ona na śląsku. Tak coś czuje, że tutaj zostanę na dłużej. Jakie plany na wakacje? Po pierwsze odpocząć, na wakacyjny wyjazd, z którego będzie relacja, zamierzam zabrać książkę. Dawno nic nie czytałam. Potem pełen chill u rodziców na wsi. Pora się opalić, bo do tej pory tylko trzy razy udało mi się wyskoczyć nad wodę. Planuję też przerwę od mediów społecznościowych... ciekawe jak mi to wyjdzie. A wy jakie plany na wakacje bądź urlopy? 












CONVERSATION

7 Comments:

  1. Życzę udanego i pięknego urlopu! :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjęcia robisz :) Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne robisz zdjęcia :)
    Zasłużyłaś na odpoczynek- oby był udany :)
    Ja, na razie nie mam żadnych wakacyjnych planów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No zdjęcia niesamowite... taki łagodny klimat. Dziś Cię odkryłam, ale będę zaglądać, bo ładnie tu u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    Udanego odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sesje. Doskonale potrafisz łapać momenty!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.