W wersji różowej - bonprix

 

A kiedy baza w szafie jest już stworzona przychodzi czas na szaleństwo. Na uzupełniane dodatków, detali i koloru. Kolejna edycja bonprix to małe odstępstwo od reguły, że z firmą buduje swoją podstawę garderoby. Tym razem moje zamówienie było pełne dodatków i elementów, które fajnie naszą szafę mogą rozbudować. Więc dziś przychodzę do was z małą recenzją, a może i nie taką małą, bo zamówionych produktów było, aż sześć. Zdjęcia zostały wykonane w moim małym odkryciu, nie sądziłam, że jeden z parków w Katowicach kryje takie tajemnice i urokliwe zakątki. Przechodząc jednak do recenzji, kolejność omawianych rzeczy jest oczywiście losowa. Zacznę jednak od butów, bo jak wiadomo, ich nigdy za wiele. Po raz kolejny zdecydowałam się na różowe uzupełnienie, jakoś zaprzyjaźniłam się z tym kolorem. Mimo wieloletniego negatywnego nastawiania. Espadryle, lub buty wsuwane, zwał jak zwał. Eleganckie i ciche, nadające się do wielu stylizacji. Różowy pasek, fajnie nadaje szykowności i modowego akcentu. Jakość wykonania też nie najgorsza, muszę wspomnieć, że nadają się na wąską stopę. Po pierwszych testach wypadają całkiem dobrze, minus jaki zauważyłam, że dość szybko robi się im załamanie wynikające z chodzenia. Jednak jest to naturalny proces przy użytkowaniu wielu butów. Więc ogólną ocenę dam im 9,5/10 


Kolejnym różowym dodatkiem, który urzekł mnie w pierwszej kolejności była torebka. Rozmiar, którego brakowało mi w szafie, nie za mała ale też nie jakaś wielka. O wielkich torebkach jeszcze będzie. Z regulowanym paskiem i dwoma mini kieszonkami wewnątrz. Idealna na klucze. Torebka mieści idealnie telefon, portfel i notes czyli coś, co często jest niezbędnym elementem naszego wyjścia. Moja ocena to 10/10 

Skoro wspominałam o dużych torebkach, to w moim zamówieniu znalazła się również duża torba w cytryny, idealna na wakacje. Nawet sobie nie wyobrażacie mojego zdziwienia, po otworzeniu paczki, kiedy wcześniej nie sprawdziłam jej wymiarów. Spodziewałam się czegoś w rozmiarze A4, a okazała się sporo większa. Mam już jedną taką torbę w żółtym kolorze. Swoją drogą też z bonprix i super sprawuje się przy wyjazdach, jednak jej zapięcie uległo zniszczeniu, dlatego postanowiłam zamówić sobie zamiennik. Jak się okazało bardzo trafnie, mam nadzieję, że tutaj to klipsowe  zapięcie, wytrzyma dłużej. Moja ocena 10/10 





Pora przejść do drugiej części zamówienia, mianowicie ubrań. Na pierwszy ogień pójdzie kolejna trafiona rzecz, czyli brązowy bandarzowy top. Bonprix lubi zawyżać rozmiary, dlatego wybierając top zdecydowałam się na najmniejszy z możliwych, mianowicie 32/34 i okazał się w sam raz. Z doświadczenia wiem, że takie przylepce rzeczy lepiej brać w mniejszym rozmiarze, by uzyskać ten fajny efekt opięcia. A przynajmniej działa to tak w moim przypadku. Top na brzegach posiada gumkę, która ma zapobiegać osuwaniu się ubrania. 


Drugim topem była biała koszulka z dość ciekawym wiązaniem, niby z przodu, ale można stosować go również z tyłu. Według uznania bym powiedziała. Tutaj jednak troszeczkę ponarzekam, ponieważ mimo zamówionego najmniejszego rozmiaru z możliwych, dół topu jest troszkę szeroki. Owszem da się to wyregulować, wiązaniem za co duży plus, jednak tył koszulki, nie do koca prezentuje się wtedy estetycznie.  Jednak jest też trochę plusów, jak wycięcie i kształt górnej części. Wycięcie z pewnością nadaje oryginalności. Moja ocena to 8/10 

Ostatnim elementem, również białym, który zakończy moją recenzję jest męska koszulka. Co robi w moim zamówieniu męska odzież? Idealnie spisuje się latem, jako koszulka po chodzeniu po mieszkaniu, a nawet spania. Bo w męskiej koszulce można robić wszystko od siedzenia w łóżku po malowanie ścian. Dlatego wakacyjny motyw zagościł w mojej garderobie. Zamówiona w rozmiarze M, wydaje się dość szeroka. Warto wspomnieć, że jest również dość cienka, co równa się z moim wakacyjnym motywem. 


No i to koniec mojego wakacyjnego zamówienia, które uważam, że jest dość udane. Delikatne potknięcia trafiają się zawsze. Jednak większość rzeczy po prostu mi się podoba, na ich wykonanie również nie mogę narzekać. Jakość zgodna jest z ceną, jaką się płaci. A korzystając z sezonowych wyprzedaży, które są bardzo kuszące, zamówienie wyszło dość duże. A wy? Co sądzicie o zamówionych rzeczach, wpadło wam coś w oko?


Linki:

CONVERSATION

6 Comments:

  1. Wszystkie rzeczy są naprawdę super! Espadryle kochom, więc chętnie bym przygarnęła :D
    A torba z cytrynami też bardzo praktyczna myślę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba ten brązowy top. Ogólnie ubrania i dodatki w tym kolorze są ostatnio mega modne :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty średnie, ale Ty piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy mega mi się podobają ale różowe espadryle i ta pudrowa torebka skradły bez reszty moje serce :)

    Piękna Ty ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi coś wpadnie w oko w sieciowce to muszę to przemyśleć milion razy czy potrzebuje tego.
    Wolę się przejść po Lumpie, jestem łowca perełek
    Często chodzę ;)

    To co kupuję jednak dobrej jakości to obuwie:
    https://lovelywedding.pl/klasyka-ktora-nigdy-nie-wyjdzie-z-mody-czyli-szpilki-damskie

    Aktualnie poluję na jakieś sensowne i wygodne klasyczne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buciki nawet na zdjęciu wyglądają na dość niechlujnie zrobione. Poza tym, jak zawsze, jesteś piękna.
    Kupuj polskie buty od znanych producentów. Jesteś tego warta, aby chodzić w najlepszych butach.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.