Wakacyjna edycja bonprix - londyn

 Jest marzec, a ja przy ostatniej realizacji z bonprix.pl poczułam zew wakacji i zamówiłam elementy w morskim stylu. Więc dziś przy tej deszczowej pogodzie, pora je zaprezentować.  Ostatnio świętowałam też urodziny, z tej okazji razem z chłopakiem polecieliśmy na weekend do Londynu. Stwierdziłam, że to będzie idealne miejsce na realizowanie sesji zdjęciowej, zwłaszcza, że w moim koszyku pojawił się jeden sweterek. A miasto nas nie zaskoczyło i zaprezentowało klasyczną Angielską pogodę. O weekendzie jeszcze usłyszycie, w końcu zrealizowałam soje marzenie szalonego i niezaplanowanego wyjazdu. Dziś przychodzę z recenzją. W moim koszyku znalazło się 4 elementy. 


1. Ażurowy długi sweter - zamówiłam z myślą o wakacjach i o panujących trendach. Zawsze z bonprix zamawiam klasyki, bazę szafy. To oznacza, że sklep to nie tylko klasyki, a również modowe nowości. Tym razem postanowiłam zaszaleć i zamówić coś co będzie modne. Długi pleciony sweter idealnie sprawdzi się na plażę, wyjazd czy inny słoneczny dzień. Jest bardzo luźny, mimo że zamówiłam rozmiar 36/38 określiłabym go mianem oversize. Jednak w tym przypadku - pasuje mi to! Mimo trendu i chwilowej mody, poprzez kolor będzie pasował mi do wielu elementów w szafie, w ramach stylizacji połączyłam go z wyrazistą sukienka. Moja ocena 9,8/10 (za te szerokie i długie rękawy) 

2. Asymetryczny sweterek - lubię niebieski, szczególnie ten jasny. A nietypowy kształt mnie zauroczył. Prążkowany, więc przyległy do ciała, fajnie, lubię takie! To go, zabrałam na wyjazd i możecie zobaczyć mój outfit w niecodziennym miejscu. Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić, to szycie. Przy małym biuście, pasy, które powinny być asymetryczne, nakładają się w trójkąt i przy boku robi się fałdka materiału. Nie przeszkadza mi to w użytkowaniu, ale jest. Moja ocena; 8/10 

3. Koszulka w paski - iście w morski klimacie, dekolt w serek idealna do szortów. Materiał bardzo elastyczny, jednak również zwiewny. Taki zwykły, po prostu, chciałam mieć go w szafie na lato. 8/10 


4. Torebka - zawsze zamawiam albo buty, albo torebkę. Bez tego moje zamówienie w bonprix nie byłoby kompletne, no nie umiem inaczej. Zawsze znajdę tam coś dla siebie.  Lubię też duże torebki. Ostatnio wymyślałam, że brakuje mi czegoś eleganckiego, gdzie zmieszczę laptopa, teczkę i notes. Gdy muszę załatwić foto sprawy lub mam ochotę pójść bardziej elegancko ubrana na uczelnię. Zrealizowałam tą zachciankę. Fason świetny. Choć torebka jest większa ode mnie, i co z tego? Minus - nie doczytałam materiału i jest dość matowy. Obawiam się, że przy moim użytkowaniu szybko zrobię na nim ślady. Trzymajmy kciuki by nie, no i mogła mieć jednak zamek. moja ocena 7/10. 


To koniec mojego zamówienia, bardzo wakacyjnie, prawda? Jednak mamy już wiosnę, a po niej nastąpi lato. Przynajmniej będę gotowa no nowy sezon! Jak podobają się rzeczy? Przy okazji fajnie bawiłam się na dość szybkiej sesji zdjęciowej. Ostatnio dużo wcielam się w rolę fotografa, dlatego taka zamiana dała mi dużo radości. 



CONVERSATION

11 Comments:

  1. Witam serdecznie ♡
    Fajne jest twoje zamówionko :) Faktycznie czuję już wakacyjny vibe ^^ Bardzo podoba mi się torebka, ale sweterki też fajne :) Ładnemu we wszystkim ładnie, wyglądasz prześlicznie! <3
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze przepiękne zdjęcia i przyjemne dla oka stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje. Super w nich wyglądasz. Dziękuję za życzenia urodzinowe.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówienie zamówieniem, ale pięknie Ci w tej niebieskiej sukience!
    I biały sweterek, miód malina :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy i piękne zdjęcia . Ten ażurkowy swetra cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sesja i fajne zakupy. Sama lubię tego typu klasyczne ubrania. Najlepiej się w nich czuję i uważam, ze pasują do wszystkiego :)
    https://kobietapuszysta.pl/pomysly-jak-nosic-sandaly-damskie/

    W lecie jednak zamiast butów sportowych nakłądam najczęściej wygodne sandałki - dzięki temu czuje się bardziej przewiewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Ty naprawdę nie lubisz iść do sklepu stacjonarnego, obejrzeć, dotknąć, powąchać (skóra naturalna)(?)rzeczy, która Ci się podoba? Odbierasz sobie tę przyjemność dobrowolnie? Taka piękna kobieta jak Ty... Promujesz azjatycką tandetę, zamiast pokazywać się w wytwornych kreacjach...Szkoda Twojej urody. Pamiętaj o przemijaniu. Szkoda życia na ,,zamienniki'', tandetę, plastikowe ,,ciuchy''.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, ciekawe stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie ile osób wejdzie na ten blog. Tak naprawdę to ten blog jest bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie ten beżowy płaszczyk, sama też mam taki. Uwielbiam go nosic.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.