W rytmie jesiennych portretów


  Wracamy do moich fotograficznych prac, tym razem jeszcze w jesiennym klimacie. Powoli przechodząc przez sesje z wykorzystaniem architektury  przechodzę w świąteczne klimaty. Bo takie już można zobaczyć na moim instagramowym i facebookowym profilu. Zostawiam was jednak z trzema jesiennymi realizacjami. Pierwsza sesja wykonana już jakiś czas temu. Nie była to jednak indywidualna sesja, ponieważ modelce towarzyszył jej jakże uroczy pupil Leo. I przyznam się, że to była moja sesja z takim gościem specjalnym. Czekam na opinie od was. 

Drugą sesje wykonałam z Dominka w ostatnim czasie. Czasie gdzie większość liści jest już na ziemi, a aura jest już bardziej szara. Połączyłyśmy więc sesję i wykorzystałyśmy również architekturę w parku śląskim. Niedawno otwarty ogród japoński świetnie sprawdza się w sesji, w tym samym czasie spotkałyśmy aż trzech fotografów. 

Ostatnią sesje razem z Gosią wykonałyśmy w deszczową niedziele. Jak się okazuje nawet taka pogoda jest nie straszna i można cos z niej wyczarować. Jako tło w pełni posłużyła nam miejska architektura. 










Która sesja przypadła wam najbardziej do gustu? Z Leo, jesienna czy minimalistyczna? 

CONVERSATION

23 Comments:

  1. Mi chyba najbardziej siadły te foty z Leo- cudowny duet :D
    a jesień jest w ogóle magiczna, zwłaszcza taka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się Twój klimat zdjęć :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Te pierwsze zdjęcie z parasolką jest świetne!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, uwielbiam jesienne klimaty 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, jesienne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :D! A jaki klimat ♥

    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjęcia. Podoba mi się ich kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  9. Iście jesienny klimat. :) Każda sesja ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda sesja ciekawa! I udowodniłaś, że nie ma złej pogody na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje zdjęcia. Są piękne, pełne pasji, zaangażowania i serca jakie wkładasz w ich wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Sama bym chciała taki portret z synkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace, robisz rewelacyjną robotę! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej! Jestem zakochana w każdej z tych fotografii! ...i muszę przyznać, że po tym zbiorze zdjęć widać, jak dużo uśmiech daje emocji na zdjęciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kadry! Robisz genialną robotę! <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz na prawde dobre portrety. Moge zapytac,czego uzywasz do zdjec? Pierwsze zdjecie najbardziej mi sie podoba , chociaz wszystkie maja cos w sobie. Wspaniale kobiety , wydobylas z nich ,co najlepsze na zdjeciach.
    Chetnie zostane z Toba na dluzej,obserwuje! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej przy zdjęciach korzystam z zestawu Nikon d710 + nikkor 50mm 1.8 :) Super, że się podobają

      Usuń
  17. Każda sesja ma swój urok i w każdej jakieś zdjęcie mnie zachwyca - jednak najlepsze dla mnie jest to kolorowe z Dominiką, kiedy rozmywa się pierwszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sesja z Leo bardzo mi się podoba :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega są te portrety, zapraszam do mnie na nowy wpis - sesja niemowlęca już hula na blogu.




    iwonaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, widać że robione z pasją.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.