Święta w pełni! - Sesje w studio

 Uwielbiam święta, ten klimat, przygotowania, zdobienia i muzykę. Muszę jednak powiedzieć, że mam wrażenie, że do świąt zostało dwa tygodnie, a tu już praktycznie są. Pisząc ten artykuł pozostało dwa dni. Dlatego już na wstąpię życzę wam spokojnych, zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że uda wam się wypocząć w tym czasie. W moim przypadku zapowiadają się pracujące święta lecz się cieszę, bo będzie to praca związana z fotografią.  Jednak cieszmy się świętami, ja ich klimat po raz pierwszy poczułam na sesjach studyjnych, które realizowałam w tym roku. Razem z Dominiką udało nam się zorganizować wspólnie trzy sesje studyjnie, gdzie obie wystąpiłyśmy w rolach fotografek.  W roli modelek nie zabrakło maluchów i pięknych kobiet. Nie przedłużając zapraszam do oglądania. 













A wy macie już swoje świąteczne zdjęcia? 

CONVERSATION

12 Comments:

  1. Przepiękne te zdjęcia! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! <3 Aż by się poszło na taką sesje ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczne zdjęcia. Ostatnie spodobały mi się najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne i klimatyczne zdjęcia! Marzy mi się taka sesja...może kiedyś :)

    Życzę wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny klimat! <3 Z początku przeraziłam się, widząc gołe nogi i śnieg na pierwszym zdjęciu, hah! ...ale szybko zorientowałam się o co tu chodzi, sceneria bardzo mi się podoba, zwłaszcza ten sztuczny śnieg! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Ja próbowałam namówić synka na taką ale mały bardziej się wygłupiał

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przepiękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne :) Mina bobasów (malucha i dziewczynki w różowych legginsach) rozbraja :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku :o Piękna sesja! I oczywiście piękna pamiątka.
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie, bardzo klimatyczne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram sie nie ograniczać drastycznie w żadnej dziedzinie, żeby nie popaść w paranoję. Budżet domowy to podstawa! Kupuję świadomie, staram się inwestować w dobre jakościowo rzeczy. Dobre buty noszę kilka sezonów, dobry płaszcz tak samo. Gazety pożyczam z biblioteki, bo mam dobrze wyposażoną, szukam promocji/kodów rabatowych na towary ktore mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałem dostać bardzo duże odszkodowanie i skorzystałem z 514 455 736 . Nawet mojemu kumplowi powiedziałem o tej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne i bardzo klimatyczne zdjęcia :) Ja też lubię klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.