Chrzest Tymona i podsumowanie roku

 Kolejny rok w strefie blogosfery upłynął  nie wiem kiedy i zdecydowanie jestem tutaj coraz rzadziej. Nie wspominam już o obecności na waszych stronach. Był to rok pełen zmian, choć szablon na stronie pozostał ten sam. Chyba nastała pełna stabilizacja, nie tylko w życiu prywatnym, ale również tutaj. Spełniam również swój cel by ta strona była moim małym portfolio i chyba w 90% się to udaje. Mam nadzieję, że taka forma wam odpowiada i dobrze ogląda się moją twórczość. Jeśli jesteście ciekawi co u mnie to oczywiście zaproszę was na mojego instagrama madd_aa. Od zeszłego roku działa również @mada.fotografia to profil w którym wchodzę w interakcję z odbiorcami moich zdjęć. Tam też możecie znaleźć wolne terminy na sesję, gdyby ktoś był zaineresowany. 

A jak było na blogu w tym roku? Stronę odwiedziło: 18,6tysięcy osób. Wpisy skomentowało: 386 osób. Najmętniej czytanymi wpisami były: Uzupełnienie bonprix i sesja zdjęciowa z Ayuną. Skoro blog staje się moim kolejnym fotograficznym medium to statystycznie też nie wypada tak źle. Zrealizowałam 4 śluby (1 kościelny i 3 cywilne), 11 chrztów i niepoliczoną ilość sesji indywidualnych plenerowych. Jednak to dopiero początek, bo ten rok zaczęłam w pełni fotograficznie. Bo jak nie teraz to kiedy? A jak wy podsumowujecie poprzedni rok? Udało wam się spełniać plany, mimo panującej sytuacji? 


A między moimi słowami, ostatni chrzest w 2021roku. Tymon zakończył mój sezon, który był całkiem udany. Jako ciekawostkę powiem, że moim pierwszym zleceniem w poprzednim roku również był chrzest. 





 

CONVERSATION

5 Comments:

  1. Hello, I follow your blog and leave a comment on the post. Follow back and leave comment on last post. ❤️ Than you! ❤️
    Great post!
    https://sarapokorni.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny to jest blog. Na pewno dużo osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Twój blog jest po prostu cudowny. Wspaniale, że można obejrzeć twoją twórczość na twojej stronie. Ja jestem zachwycona każdą twoją sesją i życzę Ci by w tym nowym roku było ich jak najwięcej! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.