Rodzina na pierwszym miejscu

 


Styczeń rozpoczęłam bardzo rodzinnie, szczególnie w fotografii. A oprócz tego że rodzinnie to również aktywnie. Moim całym tegorocznym celem, jest zrobienie większej ilości sesji niż w poprzednim roku. Nic tak nie uczy, jak doświadczenie, więc korzystamy z okazji. A jeśli nie ma okazji? To pora je stworzyć. Często nasze słowa o planach i celach, kończą się tylko na słowach, a gdzie czyny? W dobrej organizacji! Nim przejdę do prezentacji sesji, kilka moich trików odnośnie organizacji. Od zeszłego roku zrobił się ze mnie człowiek orkiestra, robię masę rzeczy zawodowo i prywatnie, jak to wszystko ze sobą łączyć? Bo pierwsze kalendarz! Nic tak człowieka nie ratuje jak dobrze uzupełniony kalendarz, nie ważne czy ten w aplikacji czy papierowy. Osobiście korzystam z dwóch. W aplikacji mam Wszystko! Od grafiku, po sesje zdjęciowe czy wizyty u kosmetyczki. W papierowym zapisuje rzeczy najważniejsze, bardziej informacyjne np. zrobienie opłat, maile do wykładowców, oczywiście znajdują się tam również sesje zdjęciowe i inne informację. A co oprócz tego? Codzienna lista zadań. Tych najważniejszych, sporządzona przy śniadaniu, a po wykonaniu czynności, po prostu odfajkowane. Po co mi to? w ten sposób zaczynam dzień od najważniejszych rzeczy, nie pomijam elementów, a w razie konieczności wiem co mogę przełożyć na inny dzień. A wy jakie macie sposoby na organizację? 


Przechodząc do zdjęć, moje ostatnie realizacje rodzinne. 











CONVERSATION

11 Comments:

  1. Piękne zdjęcia! Ja kalendarz wolę zdecydowanie w formie papierowej i też tylko z takiego korzystam :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coz za piekne zdjecia <3 Najbardziej podoba mi sie nr. 5 , jest takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Jakie urocze zdjęcia! Zawsze zakochana byłam w twojej fotografii, rewelacja ^^ Wszystkie kadry są idealne i zachwycają! Masz do tego rękę, ogromny talent!
    Jeżeli chodzi o organizację, to jestem ostatnią osobą, która mogłaby udzielać rad w tym temacie. Totalny nieogr :D dlatego by sobie radzić, mam zeszyt, zwykły zeszyt, w którym zapisuję wszystko co ważne. Spotkania, terminy itd. :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że często nasze plany kończą się tylko na słowach. Świetnie wykonana sesja zdjęciowa!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, bije od nich ciepło i radość :)
    Pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) Naprawdę pięknie wykonane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne momenty uchwyciłaś. <3

    Uwielbiam takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia, przepełnione miłością i wielkim, rodzinnym szczęściem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiech dziecka to największe szczęście

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pamiątka. Widać włożone serce do pracy

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.