W jesiennych brązach - bonprix

 Dziś przed obiektywem staję ja! Autorka tej strony. Choć mylące są komentarze, gdy publikuję sesje z modelkami, że ładnie wyglądam. Najczęściej jestem po stronie wykonującego fotografię. Dlaczego dziś jest inaczej? Bo dotarła do mnie paczka z bonprix.pl. Dzięki tej polskiej filmie, raz na kilka miesięcy przypominam sobie jak to jest pozować i czuć ten wzrok obiektywu. Lubię to. Bo pomaga mi to w późniejszej pracy. Wtedy mogę pozy pokazywać na sobie i  wiem jaki efekt otrzymam. Chociaż przyznam się, że po tak długim nie pozowaniu, również miałam małego stresa. Przechodzę jednak do recenzji, bo zamówiłam aż 4 produkty. Po raz kolejny zdecydowałam się na bardzo proste i modne fasony sezonu, które będę mogła wykorzystywać w wielu stylizacjach. 

Jako pierwszy na mojej liście znalazł się biały rozpinany sweterek, od dawna na taki polowałam i miałam wielki dylemat. Biały czy niebieski? Ostatecznie stanęło na białym, wykonany z akrylu jest dość przyjemny przy pierwszym dotyku. Rozmiar standardowo zawyżony, wiec przy wersji 32/34 jest na mnie luźny, jednak tak akceptowalnie. Cena: 99,99 LINK 

Zawsze zamawiam jakieś buty, więc tym razem też wiedziałam że znajdę coś dla siebie. Zdecydowałam się na bezowe botki sznurowane. Wykonane z imitacji skóry welurowej, na mocnej grubej podeszwie. Zamówiłam rozmiar 39 i okazał się prawidłowy. Nie do końca podoba mi się efekt jaki powstaje przy zginaniu podeszwy.  Cena: 149,99 LINK 


Z racji korzystnej promocji zdecydowałam się na długi czarny shirt, materiał jest bardzo przyjemny. Jest również bardzo starannie wykonany. I latem zdecydowanie będę mogła nosić ją jako sukienkę. To naprawdę długa koszulka.  Cena po promocji: 37,99 LINK

Ostatnim elementem był długi szal. Nigdy nie zamawiałam z strony tego typu rzeczy i to było moje szaleństwo. Udane swoją drogą, bo jest ogromny, czyli takie jakie lubię. Jest przyjemny i będzie pasować mi do wielu stylizacji. Cena: 64,99 LINK 




CONVERSATION

22 Comments:

  1. Ślicznie wyglądasz. Co do ubrań, to zdecydowanie różnimy się gustem :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zamówienie i moje ulubione jesienne kolory. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja! Mi się ten sweterek i szal bardzo podobają. Buty chyba niekoniecznie moje gusta. Koszulka sztos! Fajnie jest mieć doświadczenie po obu stronach aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest przepiękny! Bardzo mi się podoba :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż sobie przybiłam facepalm... tak, głupota jednak nie zna granic: otóż podoba mi tę ten sweter. Od dawna. Tylko pracę mam taką, że niespecjalnie mogę świecić dekoltem poniżej obojczyka. Ale nie wpadłam ta to, że czarna koszulka pod spodem będzie robiła taki fajny efekt. Także dziękuję - poczułam się zainspirowana :) A przy okazji - bardzo podoba mi się ten filtr (czy ustawienie parametrów) - zdjęcia są takie ciepłe i jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Sweterek skradł również i moje serce :D Zastanowię się, czy by go nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moje kolory - czerń, beże, szarości :) Bardzo ładne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz pięknie! Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Wszystko w moich ulubionych kolorach! Idealne do tworzenia jesiennych stylizacji :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki pomimo minusu bardzo mi się podobają :) Sweterek pierwszych zdjęć boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Biały sweterek bardzo mi się spodobał i super buty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś między swetrem a żakietem?
    Dziewczyny, potrzebuję czegoś wierzchniego do pracy. Raczej ciepłego. Nie obowiązuje mnie dress code, chodzę w casualu - bluzka/ t-shirt bez nadruku/ koszula, jeansy/ inne spodnie slim i tenisówki ala Vans. Na to noszę kardigany, bo jestem zmarzluchem, ale mam ostatnio ochotę wyglądać jednak trochę ładniej. Jednak standardowa marynarka to już trochę za wiele w moim miejscu pracy.
    Macie jakieś pomysły na coś między żakietem a kardiganem? Albo jaki krój kardigan będzie mniej domowo-sportowy? Najchętniej poproszę zdjęcia. Skład i kolor nie ważny - chodzi mi tylko o pomysły.
    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit. Bardzo podoba mi się Twój sweterek

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno po jednej jak i drugiej stronie aparatu spisujesz się swietnie :) Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sesja u mnie już świątecznie w sesjach :)

    Zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, a najbardziej podoba mi się kardigan i botki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super buty. Bon Prix jest mi znane, lubię tam robić zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka jest świetna! Bardzo podobają mi się również botki, ale sama mam sznurowane i wiem, że to zło, bo zawsze mnie denerwuje, ze trzeba je za każdym razem rozwiązać i zawiązać xD. Niemniej jednak są śliczne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, aż mam ochotę kupić nowe buty 😅

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobny sweterek, też biały i zapinany na guziki :) Piękne zamówienie! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś zbyt piękna, aby chodzić w imitacjach i podróbkach. Powinnaś chodzić w najlepszych butach, jakie są dostępne w polskich sklepach, jeśli kupujesz w Polsce.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.