Sesja rodzinna || Basia i jej maluchy


Zdawaliście sobie sprawę, że stabilność wiąże się z brakiem czasu? Praca, uczelnia, prywatne życie, kiedy jest czas na sen i blogowe sprawy? Tak przyznaje się brakuje mi czasu, jednak jestem szczęśliwa. Jednak mam dla was dodatkową dawkę szczęcie, bo maluchy naprawdę poprawiły humor tego dnia. Są zawsze perfekcyjnie szczere i pomysłowe. Czasami lubią się też popisywać, zwłaszcza gdy w ich otoczeniu pojawi się kto nowy. Sesje rodzinne to zawsze duże wyzwanie. Dlaczego? Po pierwsze, dzieci szybko się nudzą, po drugie nie zawsze chcą się ustawić tak jak byśmy tego chcieli. Oczywiście wszystko zależy od jednostki, są osoby bardziej zafascynowane i te mniej. Jednak w cale się im nie dziwie, sesje zdjęciowe potrafią być męczące nawet dla osób dorosłych, a co dopiero dla takich małych osób. Sesje zrealizowaliśmy tradycyjnie w parku. Mostek, który był w mojej głowie od początku sprawdził się całkiem nieźle, a po za tym mini piknik. Z samym kocykiem i dużą przestrzenią, o dziwo bardzo zieloną. A miało być już jesiennie... 









CONVERSATION

11 Comments:

  1. Przepiękna sesja! Radość patrzeć na wasze uśmiechy na twarzy ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne maluchy! Piękne zdjęcia! Widziałam już część na Twoim instagramie, ale jak wiadomo tam nie zawsze jest oryginalna jakość, więc super zobaczyć je w większym rozmiarze!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Ja musze moja rodzinke namówić na taką sesję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonałaś te zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Myślę, że uczestnicy sesji są zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Kiedyś też zauważyłam, że brak czasu sprawia, że czuję się szczęśliwa. Kiedy mam sporo zajęć, pracy i każdą moją chwilę wypełnia coś, czuję się spełniona :)
    Piękna sesja, taka ciepła, rodzinna! Kocham dzieci, są cudowne ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawał dobrej roboty. Widać, że wkładasz serce do swojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia do rodzinnego albumu. Gratuluje udanej sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też wiecznie brakuje czasu ostatnio :) Świetna sesja. Maluchy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja u mnie już sesje swiateczne zawitały na blogu

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.