Sesja konna zimowa edycja

 Lubię wracać do sesji konnych i cieszę się, że mam ku temu okazję. Po raz drugi realizowałam sesje zdjęciową z małą Zosią. Tym razem sesja w klimacie zimowym, cieszę się, że ten rok pozwolił na takie realizację. Bo nawet prywatnie udało mi się złapać kilka zimowych kadrów. Sesja z najlepszym przyjacielem, to pamiątka na lata, dlatego warto ją realizować w różnych okolicznościach i porach roku. Kilka zimowych sesji jeszcze w planach, więc mam nadzieję, ze uda się je zrealizować i pogoda na to pozwoli. Przede mną sesja z zakochanymi i mała niespodzianka. 








CONVERSATION

8 Comments:

  1. Ale świetna sesja! Koń jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja. Oryginalny pomysł i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już poprzednia sesja z koniem wyszła świetnie. Ta również trzyma wysoki poziom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja! Taka magiczna, super klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynka musiała być zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Konie są równie cudowne jak psy czy koty. Jesteś świetną fotografką i masz cudną córeczkę. Sesja zdjęciowa jak z bajki po prostu. Jestem zachwycona tym co tu widzę.

    Pozdrowionka z Krakowa :)

    Kasia Dudziak z bloga Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.