W świątecznym klimacie

 Przygotowani na święta, a może przygotowania w trakcie? Ja podczas ostatniego pobytu w Katowicach miałam okazję wykonać sesję w klimacie świątecznym. Bardzo się ciesze, bo była to moja pierwsza taka świąteczna realizacja w tym mieście. Przed moim obiektywem początkująca modelka @rytyszka, którą znajdziecie oczywiście na instagramie. W tym roku przyjechałam do rodzinnego domu, praktycznie przed samymi świętami, więc troszeczkę świąteczny szał sprzątania i przygotowań mnie w tym roku ominął lub po prostu przyjechałam w najgorętszy momencie. Choć w tym roku święta troszeczkę inne, to mam nadzieję, że będą dla was udane, spędzone w gronie najbliższych, a sylwester zapowiadający lepszy czas dla wszystkich. A ja postaram się więcej działać i częściej publikować dla was fotografię. 








CONVERSATION

11 Comments:

  1. Kocham taki klimat jak i same święta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu pierwsze i ostatnie zdjęcia są piękne.
    Wszystkie zdjęcia też są interesujące, ale oba są piękniejsze.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła ta sesja zdjęciowa :D
    Życzę Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Chcę takie w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sesja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, klimatyczna sesja. Ogólnie uwielbiam zdjęcia właśnie z takim motywem w tle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja, uwielbiam zaglądać na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo fotogeniczna, super fotki ;)
    Pozdrawiam ;*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.