Okiem na naturę - Fotomada




Marzec blogowo był bardzo owocnym miesiącem, jednak w ostatnim czasie bardziej skupiłam się na instagramowym rozwoju. Na którego standardowo was zaproszę:  madd_aa.
Też zmienił się u was wygląd strony do pisania tekstów na blogu? Czy tylko ja nie mogę przyzwyczaić się do tej wersji? Jak zmiany w podstronie ze statystykami i ustawieniami są jak dla mnie bardzo fajne, tak do formatu pisania wpisów, trudno mi przywyknąć. W szczególności do faktu, że zdjęcia muszę dodawać pojedynczo. No chyba że jakoś źle to robię.  Jednak dziś nie będziemy omawiać, nowego wyglądu blospota, który po tylu latach w końcu wprowadził zmiany, a mam dla was kilka moich fotografii. Dziś mniej ambitnie i kreatywnie w równaniu do poprzedniego wpisu. Moi wykładowcy dbają by w domu nam się nie nudziło, a te zdjęcia to raczej odstresowanie się i odreagowanie życia w internecie. Z racji, że przebywam w domu rodzinnym na wsi, mam okazję trochę obfotografować przyrodę. A ponieważ zwierzęta są niczym  dzieci, w pewnym sensie, miedzy wersami pojawi się również moja kotka. Mówiąc już o fotografii, to czy chcielibyście jakiś amatorski poradnik dotyczący jakiegoś zagadnienia fotograficznego? 







Bardziej podoba wam się motyw kota? Czy wersja przyrodnicza? 
Które ujęcie jest dla was najciekawsze? 





CONVERSATION

25 Comments:

  1. Ja dzisiaj pisząc post na bloga także byłam zdziwiona i jakoś mi tak dziwnie było. Może to kwestia przyzwyczajenia bo nawet nie potrafiłam powiększyć zdjęcia więc może tylko ze mnie taki nieogar. A co do zdjęc to są przeboskie. Twój kotek jest przeuroczy !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też miałam z tym problem i chwilę mi to zajęło nikim znalazłam opcje 😅

      Usuń
  2. U mnie na blogu ,nie zmieniło się nic - jakiś czas temu pojawiła się nowa wersja bloggera i nie była dla mnie ,więc wróciłam do tej poprzedniej 🙂
    A zdjęcia są przepiękne 😍
    Chętnie poczytam Twoje porady odnośnie zdjęć 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie, akurat tutaj, bardziej przekonują kadry kota :D
    Jeśli chodzi o zmiany- u siebie jeszcze nic nie zauważyłam. Nam też wykładowcy sporo zadają.. :(

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze nic na bloggerze się nie zmieniło, jedynie wygląd zakładki statystyk, komentarzy i listy, ale to już jakiś czas temu.
    Masz pięknego kitku ♥
    Pozdrawiam serdecznie,
    DrzDrzazga

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta kotka ♥ Cudowne zdjęcia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne wyszły!
    Jaki masz aparat?

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia wykonałam Nikonem D7100 + Sigma 17-70mm 2,8 :)

      Usuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia, ale z racji tego, że jestem kociarą to skradły moje serce kocie kadry 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham i koty, i przyrodę. Piękne zdjęcia! Sciskam, Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany w stronie do pisania postów nie zauważyłam. :D
    Koty to najbardziej fotograficzne stworzenia, jakie są. Cudnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotki a ten kotek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka Kochana! Ogólnie to z tego co wiem da się wyłączyć tą nową wersje bloggera, ja ją na chwile sobie ustawiłam. Ale nie jestem jej fanką pod żadnym pozorem. Jakoś mniej do ogarnięcia według mnie hah. Uwielbiam zdjęcia kota! Zwłaszcza zdjęcie z bliska oka, bombastyczne! Ale reszta kadrów jest również piękna, ale to nic nowego :)

    Buziaki z Monachium, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybieram ostatnie ujęcie, ale kociak też sympatyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, a kocio uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia. A koty to trudni modele (wiem jak moja kotka zachowuje się przed obiektywem), więc tym bardziej uznanie za fotki.

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarówno kot jak i krzaki to przyroda, a bez przyrody nie da się żyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam kociaki oraz przyrodę, zatem obie wersje przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w twoich zdjęciach, są cudowne. ♥ Zostaję tutaj.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodawałam wczoraj wpis i nie zauważyłam u siebie zmian... dawno w sumie nic nie dodawałam, więc może po prostu nie jestem zorientowana :D Piękne zdjęcia! Cudowne, zachwycające! Ja bym bardzo prosiła o taki poradnik dla totalnych amatorów, na pewno bym skorzystała :) Podobają mi się zdjęcia kota, to naturalne że je wybrałam, jestem kociarą :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba motywy piękne, ale tym razem kociak wygrał! <3 Ja zostałam przy starym wyglądzie, mnie się zbytnio nie podoba, że w nowym tak łatwo przez przypadek usunąć wszystkie komentarze z bloga... 🙈

    OdpowiedzUsuń
  22. Ho seguito il tuo post e la scelta di oggi è molto interessante e diversa.

    Cotton Mask
    Cotton Mask

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.