Sama tworzę inspirację - mój prywatny pinterest

"nuda to skutek defektu wyobraźni, nic więcej"


Czas spędzony w domu przyczynia się do mojej twórczości fotograficznej. Od kilku dni udaje mi się stworzyć własne inspiracje modowę. Minimalistyczne i w ciepłych barwach, czyli takie jakie sama lubię przeglądać. Po za tym moje zamówienia, na chwile obecną są wstrzymane, więc na kolejna stylizację i recenzję rzeczy musimy chwile poczekać.  Jednak nie będziemy czekać, nie robiąc nic. Ja się nie będę rozpisywać o niczym, tylko zaproszę was do oglądania. Moim podstawowym pytaniem jest, co myślicie o zdjęciach? Jak wy wykorzystujecie czas? Są 4 serie, 4 tematy, który podoba wam się najbardziej? Cześć znajdziecie na moim instagramie ( link ) jednak nie wszystkie się tam pojawią. W najbliższym czasie planuje zrobić jeszcze kilka zdjęć, więc być może za jakiś czas pojawi się druga edycja, również minimalistyczna.





CONVERSATION

28 Comments:

  1. Wszystkie mi się podobają, ale ujęcie swetrów skradło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te zdjecia ;)! na maksa mi się podobają <33 i są bardzo w moim guśie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na zagospodarowanie czasu :) Zdjęcia bardzo mi się podobają, zwłaszcza te z doniczką w spodniach, hah

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia z kwiatkiem i swetrami są mega !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia - ale to tutaj u ciebie jest codziennością. Własnie ja muszę się zabrać w końcu za robienie zdjęć. By mi się przydało. Uwielbiam wszelkie inspiracje na Pintereście!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia. Każda sesja nie zajęła mi dłużej niż pół godziny, nie licząc czasu postprodukcji, więc do zdjęć czasem potrzebna tylko chwila 😉

      Usuń
    2. Własnie masz racje, jednak gorzej z weną oraz inspiracjami. Jakoś nie mogę się zmotywować.

      Usuń
  6. Niesamowite są. Tak prostota jest bardzo urocza. Na Twoje zdjęcia zawsze się przyjemnie patrzy.

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia całkiem fajne ja też nie marnuje tego czasu ani trochę i staram.sie spędzić go pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te zdjęcia są naprawdę bardzo inspirujące :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia świetnie - idealnie trafiają w moją estetykę :). Jakbyś szukała kiedyś modelki to jestem chętna haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko nasza lokalizacja się zgadza, to bardzo chętnie :)

      Usuń
  10. Zdjęcia są przepiękne 😍
    Bardzo mi się podobają 😍
    Pozdrawiam i obserwuje 🙂
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdjęcie z kwiatkiem i ciałkiem jest doskonałe!
    Fajnie też wygląda ta gałąź :)
    Właśnie ciągle szukam inspiracji takich :D

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetne inspiracje :)
    Wpadłaś na świetny pomysł by tworzyć je sama :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Bardzo lubię takie minimalistyczne zdjęcia. :) Świetny pomysł!
    Dużo zdrówka!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladne zdjecia, super inspiracje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, zdjęcie z kwiatem w kieszonce spodni jest mega inspiracyjne! <3
    Powodzenia w rozwijaniu swojej twórczości.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham zdjęcia takich inspiracji :) Zawsze przyciagają moje oko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam Pinteresta choć korzystam z niego tylko w poszukiwaniu do projektów (ubioru). ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne fotki. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  19. to twoje fotki są naprawdę ekstra :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, mają w sobie TO COŚ 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja zdjęcia, mają w sobie to coś... Bardzo mi się podobają ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciao, ho adorato questo post, mi piace molto la borsa che ci mostri, bellissima.

    Reusable Mask
    Mask With Valve

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.