Kosmetyczne trendy

 A po miesięcznym użytkowaniu, mogę się wam pochwalić. Do mojej wieczornicę pielęgnacji wpadł nowy zestaw od @iwostin_pl. Składający się z pianki oczyszczającej oraz kremu nawilżające na dzień. Dodatkowo oprócz zwalczania niedoskonałości, krem ma zapobiegać pierwszym zmarszczkom. Zabieramy się do testów! Ale mam też coś dla was, bo w zestawie pojawiła się duża ilość próbek, które rozdałam najbliższym. Takie próbki uwielbiam również trzymać, na wszelkiego rodzaju wyjazdy. Pianka okazuje się, bardzo delikatna i dość fajnie domywa twarz, szczególnie jako drugi etap oczyszczania. Kremik duży + za nawilżenie, a efekt przeciw zmarszczkowy zobaczymy z czasem. 



Miałyście kiedyś okazję używać ich produktów? 







CONVERSATION

2 Comments:

  1. Znam markę, miałam tą piankę i krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej marki, ale kojarzę ja z nazwy. :) Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.