Powróćmy do mocy! - zestawienie bonprix

 Ostatnio bywało tu bardzo fotograficznie, a wręcz ślubnie. Dziś też będzie kilka zdjęć, jednak nim do nich przejdę, zaproszę was do przeczytania recenzji. Sezonowo uzupełniam swoją szafę o elementy z @bonprix. Wybierając tam najczęściej jakieś podstawowe elementy, które będą pasować do wielu stylizacji. Obecnie moja szafa przechodzi małą metamorfozę. Zakochana w brązach i beżach powoli przerabiam moją szafę. Nie wiem, jak wy, ale ja cały czas walczę, by była ona bardziej spójna. Czasem zdarza mi się  kupować impulsywnie, szczególnie w second - handach i później mam takie, hmm ale po co. Wracając jednak do zamówienia, zdecydowanie było przemyślane, no może z wyjątkiem kolejnej pary butów. Do mojego zamówienia trafiły: 

CZARNY GOLF; gruby, dość luźny jak na tak mały rozmiar. Jednak zimą element podstawowy, pasujący do wszystkiego. Warto zaznaczyć, że jest dość długi, co jak dla mnie jest zaletą, patrząc na wszystkie krótkie koszulki wykonywane przez sieciówki. Można też dodać, że jest dość sztywny , ale nie kuje. 

Moja ocena 8/10. 

SZTRUKSOWA KOSZULA PBERSIZE - no ładna jest, przyjemna w dotyku, super prezentuje się jako narzutka, ale myślę, że z fajnym paskiem mogłaby robić jako sukienka. Jest bardzo szeroka, co warto podkreślić. Bo niby uniwersalna, ale przy zamówieniu rozmiar wybieramy i moja to 32/34.Długość uważam, za odpowiednią. Podkreślę również, że w składzie 100% bawełny. 

Moja ocena 9/10

PORTFEL - jak brązy to brązy, ostatnio bardzo polubiłam portfele mające ograniczone miejsce na przechowywanie. W większości posługuje się bezgotówkowo, więc by nie gromadzić w portfelu papierków i innych mniej potrzebnych rzeczy, wykorzystuje takie saszetki. Wykonanie uważam, za bardzo dobre, nie mogę przyczepić się do nitek czy innych niedoskonałości. 

SZARE TRAMPKI - miałam nie zamawiać już butów, ale zostały mi fundusze, a buty były na przecenie skusiłam się. I bardzo sie z tego cieszę, ponieważ są rewelacyjne. Opowiadałam o nich już na swoim instagramie. Białe elementy są zrobione z eko skóry, a nie tylko gumy. Materiał od środka wykończony pianką, dzięki czemu buty nadają się również na chłodniejsze dni, na pewno nie na minusową temperaturę, ale wczesną wiosną na pewno z nich skorzystam. Rozmiar prawidłowy, chociaż jeśli nosicie połówki, to brałabym je w stosunku do większego rozmiaru. 

Moja ocena; 10/10


No i nastał koniec mojego zamówienia. Patrząc na zdjęcia w dość świątecznym nastroju ^^ 










CONVERSATION

6 Comments:

  1. Witam serdecznie ♡
    Super zamówienie Kochana :) W bonprix można trafić prawdziwe perełki, zwłaszcza uwielbiam ich buty ^^ Piękne zdjęcia, Piękna Mada <3
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest co uwielbiać, , buty z tworzywa zwanego skay... Za komuny tylko naprawdę bardzo skromni ludzie chodzili w takich butach , bo skórzane były droższe...

      Usuń
  2. Ja też mam dużo ubrań z lumpeksów, które nie do końca są przemyślane, ale małymi krokami się ich pozbywam i dążę do małej, ale konkretnie wyposażonej szafy. :) Cudowne zamówienie, i jeszcze piękniejsze zdjęcia! ...o tle chyba nie musze wspominać, że jest przepiękne? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię chodzić po lumpeksach. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja zamówiłam sobie w ostatnim czasie kilka nowych cieplejszych ciuszków. Powiem szczerze, że miałąm problem ze znalezieniem swetra z prawdziwej wełny bo w sklepach króluje akryl oraz inne syntetyczne tworzywa. Których fanką nie jestem i nigdy się na pewno nie stanę:
    https://newslubuski.pl/polecane/13445-stylowa-zima-czyli-botki-zimowe.html

    Zimą najwygodniej jest mi po prostu w zimowych botkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozaki i botki najlepsze w Polsce to Ryłko, Kazar, Nessi, Carini. Polecam.

      Usuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.