Opuszczona stacja PKS - Julka


Często nie zdajemy sobie sprawy z miejsc jakie nas otaczają. Takim miejscem jest  zdecydowanie punkt, który znajduje się w mojej okolicy. No prawie, bo to odległość około 20 km. Punkt, który liczy sobie zestaw 7 autobusów z różnej przestrzeni czasowej. Tych nowocześniejszych jak i tych całkowicie starych, których nawet ja nie pamiętam. A do szkoły podstawowej jak i gimnazjum dojeżdżałam własnie autobusem. Mimo, że autobusy były zniszczone i w połowie zdemolowane, bo nie obyło się bez wyłamanych siedzeń i powijanych szyb, razem z Julką zrealizowałyśmy sesję zdjęciową. Ciesze się tylko, że to ciekawe miejsce nie było ozdobione graffiti i mogłyśmy w pełni wykorzystać ich naturalny potencjał.  By wyróżnić modelkę postanowiłyśmy na stylizację współczesną, przez co powstał kontrast między tłem a rzeczywistością. Dodatkowy kontrast tworzyły przebijające się rośliny. Zapraszam do oglądania. 







CONVERSATION

12 Comments:

  1. Bardzo fajna sesja, pamiętam jak kiedyś jeździłam takimi autobusami do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy klimat zdjęć. Postawienie na nowoczesne stylizacje dużo dało ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego miejsca. Ja jedyne co mam to opuszczone domy blisko ale też wychodzą tam super sesje więc nie mogę narzekać :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Samo miejsce aż się prosi, żeby właśnie porobić trochę fotek. Mega mi się podoba ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja zdjęciowa :D Robi wrażenie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O wooow, chcę odwiedzić to miejsce! BTW. Bardzo ladne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja PKS to chyba ostatnio 10 lat temu jechałam :) świetna sesja :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne miejsce na mega klimatyczną sesje! Wyszła genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal nie znam tej marki, podoba mi się wszystko, co tu widzę, szminka jest taka piękna.
    Jeans for Women

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz piękne story każdą sesją. Gratuluję inspiracji i realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okrągły stolec rozwalił PKS, próbował do reszty zniszczyć PKP, ale sie nie udało. PiS próbuje reaktywować PKS, aby z każdej mieściny, wioski, tak jak za "komuny" można było dojechać do "województwa" do szkoły, pracy...
    Oby sie udało.
    Fajna sesja, sentymantalna wycieczka do dawnych, dobrych czasów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.