Maki na łące i łódka w jeziorze - Sabina i Wiktoria



Postanowiłam zgrać moje media i sesję zdjęciowe obrazować w różnej intensywności na Facebooku, instagramie i tutaj.wiec jeszcze dziś, te zdjęcia trafią na inne portale.  Blog daje mi największą swobodę w kompozycji i ilości publikowanych zdjęć. Dlatego będzie co oglądać, bo ujęć jest naprawdę sporo. Tym razem od obiektywem miałam dwie koleżanki, Sabinę i Wiktorię. Tematem, miał być kolejny trend sezonu, mianowicie sesja w makach. Jednak dla różnorodności odwiedziłyśmy pobliski zbiornik wody, co było bardzo trafnym rozwiązaniem, bo udało nam się znaleźć łódkę. Co prawda przeciekającą, jednak do odważnych świat należy i spokojnie udał nam się zrealizować na niej kilka ujęć. Jestem ciekawa, które ujęcia przypadną wam bardziej do gustu, te nad wodą czy może te w makach? 














CONVERSATION

12 Comments:

  1. Zdjęcia ładne, ale myslałem, że wejdą do wody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę nie umiem się zdecydować gdzie lepiej , ale wydaje mi się że to przez dziewczyny. Nie wiem która to która więc po prostu napiszę że ta w szarych ( ? ) aczkolwiek jasnych włosach lepiej wpasowuje się w mega klimat jeziora natomiast z ciemniejszymi o wiele lepiej pasują jej maki :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Osobiście bardziej podobają mi się te nad wodą, chociaż wszystkie są śliczne. Swoją drogą, muszę napisać, że dziewczyny mają piękne włosy! <3

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru, Jula

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonana sesja zdjęciowa :D Do mnie najbardziej przemawiają zdjęcia wykonane w makach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia w makach to jest to! Uwielbiam kwiaty, więc to te ujęcia bardziej mi się podobają. Jednak to nie oznacza, że reszta jest gorsza, wszystkie są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne fotki. Zarowno przy wodzie jak i w makach mi się podobają ale chyba moim faworytem są te przy wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia! Bardzo klimatyczna sesja i wyszła rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia są prześliczne, ale mi chyba bardziej przypadają do gustu te nad wodą :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie dziewczyny są piękne i obie sesje są cudowne :) Jednak chyba najbardziej podobają mi się zdjęcia na trawie i w makach.
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki, bardzo klimatyczne :)

    Zapraszam na nowy post, w którym relacja z ważnego dla mnie egzaminu.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. pidän todella jokaisesta valinnastasi.
    Mask With Valve

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh so nice makeup and photos
    xx

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.