Tak, mam w domu lustro i wagę


Spokojnie, mam w pokoju lustro, widzę jak wyglądam. Raz na jakiś czas stanę na wagę, wiem ile warzę. Odpowiada mi to. Jednak jak to bywa w świecie ludzi, oceniamy innych, więc opinie o moim wyglądzie zawsze wahały się od figury modelki do tego, że jestem za chuda i żyje powietrzem. Jednak, nie przejmuje się tym, nie warto. Teraz to wiem i każda z nas powinna ten morał znać. Po za tym lubię aktywność fizyczną, uwielbiam rolki, jednak zawsze nienawidziłam getrów, leginsów i tego typu garderoby.Do ćwiczeń preferowałam spodenki, bądź tradycyjne dresy. Dlaczego? Uważałam, że jestem za chuda i to nie wygląda dobrze. Dobrze dobrane stylizacja, pozwala dodać kilogramów i zawsze się tego trzymałam, aż do teraz. Skoro wiem jak wyglądam,dlaczego by nie spróbować. Przy wszelkiej aktywności ta część garderoby jest też niezwykle wygodna, jest ryzyko jest zabawa. W ostatnim wpisie mówiłam o funkcjonalności w zamówieniach i oto ona.


Zdecydowałam się zamówić leginsy sportowe z bocznymi kieszeniami. Jestem z nich po prostu zadowolona. Wykonane bardzo dokładnie, rozmiar się zgadza. Moja obawa, że może mimo wszystko będą za luźne się nie sprawdziła. Są elastyczne i dopasowane. Kieszeń idealna na telefon, podczas treningu. Brak wystających nitek. Może na miasto w nich nie wyjdę, bo mimo wszystko dyskomfort myślowy pozostaje, ale pewno zastąpią mi moje ulubione dresy a przynajmniej raz na jakiś czas. Co by więcej mówić, mogę wam po prostu polecić -> Link. A wy co sądzicie o leginsach, lubicie?  



Q1emot 
(to get 15% off when order over $60, valid till Mar 31)

CONVERSATION

15 Comments:

  1. Legginsy dla mnie tylko do domu. Dalej mam przed oczami obraz stringów dziewczyn, które do getrów nosiły krótkie bluzy. :D

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpatruję ostatnio zakup takich legginsów :)
    Co do komentowania przez otoczenie i ich oceniania jak żyć, skoro nie siedzą w naszych skórach - to z jakiej paki w ogóle się wypowiadają i coś nakazują/wymuszają?🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie mają do tego prawa moim zdaniem, nie są przecież nami. A nawet jeśli coś im się nie podoba, nie mogą narzucić nam własnego zdania :)

      Usuń
  3. Masz naprawdę świetną figurę. Ja próbowałam się nieraz odchudzać i miałam nawet zmniejszany żołądek i niestety co schudłam to przytyłam jeszcze więcej. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) magda-tul.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie opinie innych powinniśmy mieć głęboko w dupie. Tym bardziej, że ludzie przyzwyczajają się do tego jak Cię widzą. Ja zawsze byłam po tej drugiej stronie i według rodziny i znajomych miałam raczej za dużo niż za mało. Kiedy schudłam i mój rozmiar był według nich ,,normalny" gdy kupiłam rzeczy w rozmiarze S i spodnie w rozmiarze trzykrotnie mniejszym usłyszałam, że chyba za małe te rzeczy i w nie nie wejdę po czym rzeczy te były bardziej oversize.Było mi mega przykro i zaprzestałam zmiany zdrowego trybu zycia. Przytyłam polowe tego, ale na szczęście miałam przy sobie spoko ludzi. Dzisiaj mam to w dupie. Nie interesuje mnie opinia innych, którzy mnie zatruwają. Liczy się tylko opinia moja, mojego chłopaka i przyjaciółki, A Ci kochają mnie bez względu na wszystko. Tyle. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ile ja się nasłuchałam takich tekstów. Od "zjedz coś bo przecież zaraz cię wiatr porwie" przez "czemu ty się odchudzasz?!" aż do "zobaczysz! teraz jesteś taka chuda ale za pare lat i tak przytyjesz jak wszyscy". Tak jak napisałaś... trzeba mieć to głęboko w dupie. świadomość swojego wyglądu i jego akceptacja są ważne i nie powinna ona być uzależniona od opinii innych. Ja legginsy uwielbiam. Kiedy byłam instruktorką zumby to nie wyobrażałam sobie innychh spodni. zadne luźne dresy czy krótkie spodenki. Twopje legginsy są super bo mają kieszenie :) muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że z roku na rok jesteśmy coraz bardziej świadomi i powstrzymujemy się przed komentowaniem wyglądu i garderoby innych ludzi.
    Po samej sobie widzę, że stylizacje innych ludzi stają mi się obojętne, choćby nie wiadomo jak "kosmiczne" były :D Każdy ma swój styl i najpiękniejszy jest fakt akceptacji i poszanowania.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację świadomość ludzi w tym temacie rośnie, mimo wszystko czasem trzeba im o tym przypomnieć

      Usuń
  7. Moim zdaniem masz naprawdę fajną sylwetkę, mega podoba mi się twój brzuszek! Powinnaś być tylko z tego dumna :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz idealną figurę! Sama chciałabym taką mieć.
    Co do legginsów, bardzo lubię je nosić, tak jak i dresy.
    W moim życiu nie było do pewnego momentu miejsca na kompleksy. Niestety, poniekąd przez byłego partnera pojawiły się, burząc moją samoocenę i akceptację siebie. Dziś jednak wiem, że to nie ja i moja figura byłyśmy złe, tylko relacja podchodziła pod toksyczną. Teraz zaakceptowałam siebie, nie mam większych kompleksów. Fakt, wiem, że mogłabym wyglądać lepiej, ale to mi nie przeszkadza. Najważniejsze, aby nie słuchać opinii innych i cieszyć się życiem, bez liczenia kilogramów.
    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie życia bez legginsów - podczas ćwiczeń, w domu muszą być, a samoakceptacja często przychodzi z wiekiem, teraz częściej też zwraca się na nią uwagę, a to dobrze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile razy trzeba Ci napisać, że jesteś piękna i niesamowicie seksowna, abyś nie miała żadnych wątpliwości, że tak jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wątpliwości mam przeszłość, nie musisz pisać mi ani razu, bo to wiem. Wpis jest raczej tym z motywujących, do wiary w siebie. Samoocena ludzi rośnie, dobrze, ale o pewnych rzeczach trzeba przypominać, a najlepiej zrobić to na własnym przykładzie :)

      Usuń
  11. Thank you for sharing, this is very swimming for me.


    Cheap lingerie wholesale online

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.