Nie wyróżniając się niczym - SheIN

Przychodząc do was z kolejną dawką mojej codziennej mody, mam dla was propozycję z wykorzystaniem body. W ostatnim czasie składając zamówienia w SheIN stawiam na funkcjonalizm rzeczy i możliwość wykorzystania jej na co dzień. O czym przekonacie się również w kolejnym wpisie. Jednak dziś moim głównym zadaniem, będzie zaprezentowanie body ze stójką. W tym jesienno-zimowym sezonie bardzo polubiłam wszelkiego rodzaju pół golfy. Więc i z tego wyboru jestem bardzo zadowolona. Materiał jest bardzo przyjemny, całość dobrze wykonana. Minusem jest zacinający się zamek, który jednak trzeba rozsunąć by uniknąć szybkiego rozciągnięcia golfu. W połączeniu z najzwyklejszymi dżinsami, sportowym obuwiem i torebką, którą ostatnio nosze jako saszetkę. Odsyłam was oczywiście do strony -> LINK Nie przedłużając zapraszam do kilku zdjęć.


Po przeczytaniu komentarza, że jestem drobniutka, postanowiłam uzupełnić ten wpis i wytłumaczyć całą scenerię. Ponieważ to ona przyczyniła się do iluzji, że wyglądam na tak drobniutką osobę. W rzeczywistości można powiedzieć, że mam 170 i to bez kapelusza, a poziome linie prowadzące, dość wysoki mur odjął mi przynajmniej z 20 cm.  Morał? To zabawne, jak wielka moc ma sceneria i jak bardzo fotograficznie możemy oszukiwać rzeczywistość.  




 I oczywiście nie zapominajmy o kodzie dla was -> Q1emot 
(to get 15% off when order over $60, valid till Mar 31)

CONVERSATION

17 Comments:

  1. Ciekawa stylizacja ;) masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super w tej stylizacji :)
    Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna sesja, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka drobniutka! Fajne body, coś takiego innego :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja genialna, ale to jak zawsze. Body wydaje się naprawdę fajne ;)
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja super! Bardzo mi się podoba, totalnie w moim stylu, też lubię golfy i półgolfy, całą zimę u mnie królowały

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako dziecko strasznie nie lubiłam nosić body ale teraz to najwygodniejsza część garderoby <3
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome look! Love wearing a body.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo o to właśnie w tym wszystkim chodzi, aby pokazywać rzeczy, w których rzeczywiście chodzimy na co dzień, być autentycznym, a nie jakieś tam przebieranki specjalnie do zdjęć :/ nie lubię obłudy :/

    Jak dla mnie wyglądasz super :)
    Takie zestawy, to teraz jak najbardziej moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia; mają w sobie to "coś" :)
    Osobiście nie jestem fanką body, aczkolwiek Twoje bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci do twarzy w tej stylizacji ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde wyglądasz rewelacyjnie :D ahahah

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Body fajnie się prezentują :D
    Faktycznie sceneria potrafi zmniejszyć człowieka ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Są rzeczy, które albo sie kocha, albo nienawidzi. Nie ma nic pomiędzy. Niestety moim przypadku, jesli chodzi o bluzki tego typu, jestem za tym drugim.. Totalnie nie mój styl:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia, stylizacja również <3

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.