Obejrzymy zachód słońca


Dziś przychodzę z kolejną fotograficzną dawką, mojej twórczości. Trochę nietypowej, bo tej po zmroku, trochę też bardziej artystycznej niż ostatnio. Postaram się regularnie wychodzić na sesje odkrywając nowe ciekawe miejsca, a tych miejsc przede mną na pewno jeszcze wiele. Neony to bardzo popularny motyw na sesję zdjęciową, by uzyskać ciekawy efekt  wystarczy czasem jeden prosty napis, a resztę jesteśmy w stanie dopracować. Dlatego niżej kilka moich trików przy sesji z modelką.

Pierwszą rzeczą od jakiej zacznę to fakt, że wykorzystanie długiego czasu naświetlania może być plusem. Wszelkie poruszenia mogą dać ciekawy efekt, a jeśli chcemy ich uniknąć, możemy doświetlić modelkę z przodu. Nie musimy też posiadać profesjonalnej lampy, zwykła latarka z telefonu też da sobie radę. W przypadku tej sesji, twarz była doświetlana właśnie latarką telefoniczną. Wykorzystaj odbicia. Nie musi być to profesjonalny pryzmat, możesz wykorzystać lusterko, płytę CD/DVD, wszelkiego rodzaju kryształki, osobiście jako pryzmat stosuję kryształ do żyrandolu, który sprawdza się idealnie! Różne kształty dadzą różne odbicia. Pamiętaj by zdjęcia wykonywać w Rawach, wtedy jest większa możliwość poprawy ich później komputerowo. Nie przedłużając zapraszam do oglądania i oceny.





CONVERSATION

8 Comments:

  1. Wspaniałe zdjęcia, bardzo ciekawe triki, dają niesamowite efekty :)
    Szczerze, nie miałam o takich pojęcia, dlatego bardzo się cieszę, że mogłam je poznać!
    Nie mam dobrego sprzętu do tworzenia tak cudownej fotografii, ale może w przyszłości
    uda się w coś zainwestować :) Naprawdę piękne zdjęcia i urocza modelka!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Super, że podzieliłaś się swoimi trikami.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super, nawet nie pomyślałam, że można w ten sposób na żywo przerabiać zdjęcia, super post! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, aż zazdroszczę. Jeśli będziesz kiedyś w Poznaniu to chętnie porwę Cię na foteczki :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wspaniałe 😍
    Taki zachód słońca, baaardzo mi się podoba 😃
    Zdjęcia robione po zmroku ,z takimi neonami o wiele bardziej mi się podobają ,niż zdjęcia robione w ciągu dnia ❤💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! ^_^
    Te triki jakie zastosowałaś nadają im wyjątkowość i niepowtarzalność :)

    pozdrawiam Iwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten napis jest naprawdę super! Lubię taką kreatywną fotografię ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.