Pozornie proste tło || SheIN


Mówiąc szczerze miałam problem by napisać ten tekst, mimo, że pozornie to tylko recenzja sukienki. Podobny problem był podczas wyboru miejsca, niby takie oczywiste, elegancka sukienka, miejsce powinno być równie eleganckie, jednak podczas sesji postanowiliśmy stworzyć coś innego. Jeśli chodzi o samą sukienkę, to jestem naprawdę zadowolona. Jest to kolejna próba zamówienia idealnej sukienki na specjalną okazję. Tym razem zdecydowałam się na długą sukienkę w nieoczywistym jak dla mnie kolorze. Róż to kolor, do pewnego czasu był skreślony z mojej garderoby.  Myślę, że powrót tej gamy kolorystycznie wyszedł na dobre. Pod względem jakości wykonania, nie mam się do czego przyczepić. Szeleczki z tyłu są regulowane, dzięki czemu możemy je dopasować do swoich potrzeb oraz z boku jest dodatkowy zamek. Sukienkę znajdziecie pod linkiem: TUTAJ, standardowo zaproszę was do odwiedzenia strony.








Oczywiście, mam dla was kod na 15% rabatu, wystarczy wpisać: Q4emot15
Kod powinien działać do końca roku. 

CONVERSATION

23 Comments:

  1. Śliczna sukienka! <3 Podoba mi się ten kolor oraz cekinowa góra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ale to bardzo mi się podoba, stylizacja, modelka, zdjęcia miejsce super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka <3 Podoba mi się jej połączenie ze sportowymi butami :)

    buziaki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. You look fabulous!
    Enjoy your weekend. :)

    www.infinitelyposh.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, sztos! Klimat, jaki stworzyłaś poprzez wybranie właśnie tego miejsca do tej konkretnej stylizacji tworzy niesamowity efekt.. Jedyne co, to zmieniłabym buty na szpilki. Wtedy moim zdaniem byłoby jeszcze bardziej tajemniczo:>

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow! Sukienka idealnie wpasowuje się w klimat tego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał śliczna ta sukienka, uwielbiam takie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Barzo ładne połączenie!! A miejsce bajeczne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bosko, jak Księżniczka, bo jesteś bardzo delikatna i filigranowa, więc takie suknie do Ciebie bardzo pasują. Nawet fajnie to wygląda z takimi sportowymi butami!
    Oczywiście byłoby najlepiej gdybyś zaczęła sie ubierac w rzeczy np z wiskozy (pochodzenie włókien jest naturalne), len, bawełnę, jedwab itp. zamiast w 100% polyamid/polyester.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja, lubię taki klimat ❤️
    Mam taką samą sukienkę 🤩
    Zapraszam do mnie www.migliorevita.blogspot.com ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz wyczucie do pięknych sukienek i scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka! Chociaż brakuje mi zdjęcia tyłu. Link oczywiście odwiedzony :D

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasowałoby do tej kreacji jakieś futro, oczywiście naturalne bo najlepiej grzeje i najładniej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka! Naprawdę jest wyjątkowa i pasuje do ciebie. :) Buty niestety mi tu nie pasują. Przedostatnie zdjęcie przykuło moją największą uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpile lub kozaki ryłko ew badura, wojas, gino rossi lub kazar zamiast sportowych butów mogłyby być. Powstałaby stylizacja imprezowa na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, chociaż wydaje mi się, że buty odrobinę zepsuły efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i piękna sukienka <3 szkoda jednak, że widać buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Artigo maravilhoso, ansioso por suas atualizações.

    wholesale women's clothing

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i klimatyczne zdjęcia. Jak również przepiękna sukienka Sama szukam dla siebie podobnej na sylwestra. Do tej pory spędzaliśmy sylwestra głównie na domówkach, w tym roku jednak postanowiliśmy wybrać się na bal z prawdziwego zdarzenia oraz potrzebna jest mi odpowiednia kreacja. Mam podobny typ urody do Twojego tak wiec powinna do mnie pasować :)

    Najbardziej podoba mi się chyba pierwsze zdjęcie na tle wieży. Myslę, ze spokojnie mozna byłoby je oprawić w ramkę i powiesić na ścianie jako fotografię artystyczną.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.