Dlaczego mój blog jest fotograficzny?


Również pod ostatnim wpisem pojawiła się możliwość zadawania pytań. Pojawiły się na tyle ciekawe pytania,  że postanowiłam zrobić cały artykuł.
Jak i czy robisz sobie sama zdjęcia? Czego używasz jako podglądu, masz jakiś pilot? 
tak robię czasem sama zdjęcia, mam nawet o tym artykuł: LINK
artykuł o mojej obróbce: LINK
Artykuł z radami pojawi się wkrótce, również wkrótce pojawi się moje najnowsze fotograficzne wyzwanie

Jaki jest według Ciebie najlepszy próg obserwatorów/wyświetleń, żeby można było rozpocząć współpracę? 
Nie podam wam konkretnej liczby, jednak najlepszy moment to taki gdy mamy pewność, że współpraca utrzyma się sama bez żebrania o kliknięcia. U niektórych może być to nawet 100 wyświetleń dziennie i kilku stałych obserwatorów u innych kilka set wyświetleń albo brak stałych odbiorców.

Jakie blogi lubisz czytać?
lifestyle, w sumie to u mnie zależy od czasu i nastroju

 Jak to się stało, że założyłaś pierwszego bloga? Pamiętasz swoją pierwszą inspirację?
Moją pierwszą inspiracją był papierowy pamiętnik, zakładając bloga nie miałam jakiegoś innego internetowego wzorca i było to jakieś 8/7lat temu?


Jakie masz wspomnienia związane z pierwszymi krokami w blogosferze?
Swoich czytelników pozyskiwałam poprzez stronę zapytaj, robiłam masę błędów ortograficznych i składniowych, do tej pory je w sumie robię, ale już nie w takiej ilości. 

Jak widzisz swojego bloga za 10lat?
Jako portfolio fotograficzne.

Jakie jest twoje największe marzenie?
Marzenia to moje cele, a celów mam wiele. 

Co powiedziałabyś innym, by dać im ducha do walki? 
Mam wiele takich powiedzonek w swoim życiu, myślę, że takim ogólnym stwierdzeniem będzie, że nie ma jutra, jest tylko tu i teraz. 

Dlaczego mój blog jest fotograficzny?

Mogłabym odpowiedzieć w kilku prostych słowach: Bo tym się zajmuje!
Jednak postanowiłam wam opublikować mój plan na tą stronę. Chce zamienić ją na stronę obrazującą moje portfolio z czasem ten blog zostanie podzielony na dwie sfery. Lifestyle pod którym ukryję moje sesje modowe, współprace i  sferę drugą, publikujące moje portfolio fotograficzne. Na razie wszystko jest jeszcze wymieszane, jednak już zastanawiam się jak to połączyć logistycznie, czy sam nowy szablon i tagowanie odpowiednie wystarczy. Być może wprowadzę jakieś dni, kiedy publikuje konkretne wpisy, To wszystko wymaga czasu i ułożenia przede wszystkim w głowie. Dlatego nie publikuje recenzji książek, filmów i innych artykułów powszechnych na nastoletnich blogach. 
Mam pomysł na tego bloga! Brak mi tylko czasu na realizację planów, Po za tym nie chcę być jak wszystkie inne blogi, chce zbudować mój świat, a skoro kręci się on według zdjęć, to odpowiedź jest jasna. Po za tym myślę o rozwoju fotograficznym, więc strona gdzie będzie moje portfolio jest mi niezbędnie potrzebna. A ta strona ma na to potencjał. Mam już tu zbudowane grono odbiorców z całej polski, regularne statystyki staż na tej stronie, dlatego nie chce przenosić tego na zupełnie nową stronę, tylko zmienić obecną. Być może te zmiany zajmą mi jeszcze kilka miesięcy jednak liczę na to, ze kiedyś się uda!


CONVERSATION

9 Comments:

  1. Super plany! Muszę przyznać, że z moim blogiem mam podobnie, ale ja chciałabym mieć na nim moje portfilo z grafikami :) Niestety nie wiem jeszcze jak podzielić bloga, bo ja najchętniej pisałabym o wszystkim. Mam za dużo pasji i zainteresowań, aby zakładać na to kilkanaście blogów. Czekam z niecierpliwością na posty z poradami!

    OdpowiedzUsuń
  2. so good post!
    https://luxhairshop.com/blogs/lux-hair-shop-blogs
    Attracted by your blog content, like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo fajnie, że masz w sobie taką pasję do zdjęć.
    Też kiedyś miałam, teraz już tylko lekko się tli. Pokochałam bardziej sport, aczkolwiek lubię coś popstrykać...

    Zapraszam na nowy post ze szczeniakiem w roli głównej ♥
    Pozdrawiam, Natalia.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że blogowanie jest tak dla Ciebie ważne. To piękne ! Uwielbiam Twoje fotografie. Widać, że są wykonywane z sercem :)

    pozdrawiam Iwetta

    OdpowiedzUsuń
  5. oo dzięki linką poczytałam sobie jak przerabiasz zdjęcia <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twoje zdjęcia, za każdym razem mnie inspirują. Masz genialne plany co do bloga, szczerze też wole podzielić bloga w kilka Kategorie których bym się trzymała - ale jak na razie brakuje mi czasu. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy plan na prowadzenie bloga jest meeega ważny, zwłaszcza, że jest tyle blogów o tej samej tematyce. Warto trochę pomyśleć i stworzyć coś własnego, co będzie nas wyróżniać w internecie :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super plany. Fajnie, że blog jest dla Ciebie tak ważny :) Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.