Q&A czyli czego o mnie nie wiecie

Pod ostatnim wpisem prosiłam was o zdawanie mi pytań. Więc dziś pora odsłonić karty i odpowiem, na pozadawane pytania. A między wersami, kilka mojej najnowszej fotografii. Dziś trochę czytania, więc nie przedłużam:




Jak wyglądają Twoje "przygotowania" do współpracy? Jak to wygląda gdy znasz firmę i w przypadku, gdy nie miałaś pojęcia o jej istnieniu. Jak i gdzie szukasz informacji o firmie, o co pytasz?

To pytanie jest bardzo rozbudowane. Dlatego zaczną od współpracy z firmą o której nie miałam pojęcia. Nie piszę sama do firm, może wiele na tym tracę, ale nie chce zrobić z tej strony punktu, do darmówek. Jednak odpowiadam na wszystkie maile, dotyczące propozycji współpracy. Ponieważ w początkowych wiadomościach, firmy zazwyczaj podają niewiele informacji, dopytuje o szczegóły, takie jak: budżet, ten na zakupy jak i wpis, termin, w jakim mam opublikować wpis oraz treść, czyli wszelkiego rodzaju oznaczenia. Oczywiście przed wysłaniem wiadomości, sprawdzam stronę w internecie, nie tylko przeglądając jej asortyment, ale również u innych blogerek.  Ponieważ nie zdecyduje się na coś, co tematycznie nie będzie do mnie pasować. Jeśli firmę znam i miałam już od niej zamówienia, to wszystko przebiega schematycznie. Przychodzi paczka, informuję przedstawiciela, dostaje od niego kody, do linków, publikuje artykuł. Jeśli współpraca jest przedłużona, to wybieram rzecz i historia zatacza krąg. 



Jak długo jesteś ze swoim chłopakiem?
Jak się poznaliście


Z moich chłopakiem, jestem dokładnie od 1 stycznia, więc trochę ponad pół roku .To jest akurat śmieszna historia, ponieważ już publikowałam ją na blogu, nie wiedziałam tylko, że nasze drogi jeszcze kiedyś się zejdą.


 Przypadkowo wśród zdjęć pojawił się chłopak z gitarą, który planowany nie był, ale jest to ciekawy motyw. Bo przyznajmy się, nie często spotyka się grającego młodego chłopaka do kaczek. Dodatkowo modelką była moja koleżanka, więc mogłam pozwolić sobie na odejście od głównej modelki.    wpis z 28 kwietnia 2018r

Pierw zrobiłam mu zdjęcie, potem podeszłam i zapytałam czy mogę, bo w sumie fajnie wyszło i chciałabym je opublikować. Wpisałam zły adres bloga, całkiem przypadkiem. Kiedy podjechał i chciał dopytać, chciałam go zbyć i na początku mi się udało. Ale ponieważ mieszkał na tym samym osiedlu, jeszcze na siebie wpadliśmy i tak zostało.




Statystyki wróciły do normy, czyli jakie są?
Czyli statystyki dzienne, przekraczają magiczną liczbę 100.  Jeśli chodzi o statystyki miesięczne to jest to około 3/4/5tys. Zależy od ilości publikowanych wpisów. Więc powoli wracamy do formy.


Ponieważ pytań było mało mam dla was 12 losowych pytań z Internetu 



 Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, jest to pluszak, którego dostałam  dzieciństwie. 


 Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Zdecydowanie woda, na ogól piję dużo wody, rzadziej jakieś soki owocowce, słodkie napoje, to u mnie święto. 

 Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
poszukać szybkich przepisów na potrawy, które mogę zabrać do pracy

Czy masz opalenizne?
Tak, naturalną. 

 Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Super, na pewno jutro się pojawię 

O której godzinie budzisz się rano?
Średnio wstaje miedzy 8-9 rano, jestem raczej rannym ptaszkiem 

 Komputer stacjonarny czy laptop?
Zależy. Jeśli chodzi o przeglądanie internetu, prowadzenie bloga, kupowanie - komputer stacjonarny. Zaś obróbka zdjęć zdecydowanie laptop. 

Jaki jest Twój kolor oczu?
Chyba szary lub zielony wpadający w szary 

Czy masz zwierzęta?
Tak, dwa psy. Żuczka i Ciapę 

Lubisz ostre przyprawy?
Zdecydowanie, nie 

Jakie jest twoje ulubione radio?
Chyba Radio Zet, przynajmniej tego słucham najczęściej w aucie 

Jakie masz auto?
Aktualnie przemieszczam się  Peugeotem 307



Pod tym wpisem również możecie zadawać mi pytania, odpowiem na nie, na końcu kolejnego artykułu 

CONVERSATION

18 Comments:

  1. Boskie zdjęcia ♥
    U mnie też statystyki powolutku wracają do normy :)
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty :)


    Zapraszam do obserwowania:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zdjęcia! Ja mam kilka pytań: Jak i czy robisz sobie sama zdjęcia? Czego używasz jako podglądu, masz jakiś pilot?
    Jaki jest według Ciebie najlepszy próg obserwatorów/wyświetleń, żeby można było rozpocząć współpracę?
    Jakie blogi lubisz czytać?
    Co Cię odstresowywuje?
    Jakie książki czytasz?
    Nie chciałabyś czasem dodać na bloga czegoś innego niż fotografie? Np. recenzje książek, filmów?

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram


    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna historia Waszego poznania się:)
    Zachwycam się zdjęciami - piękne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam Cie bliżej poznać. ;) Historia znajomości z Twoim chłopakiem jest bardzo interesująca. ;) Gratuluję Ci wzrastających statystyk. ;)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie wpisy, fajnie Cię lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne odpowiedzi, też sądzę, że firmy powinny jako pierwsze napisać. A historia z twoim chłopakiem jest naprawdę ciekawa! Z pytań jak na razie żadnych nie mam.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że można było Cię trochę lepiej poznać :D Ja też od czasu do czasu lubię posłuchać Radio Zet chociaż preferuję RMF FM :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wstawać rano i mieć cały dzień, ale ja jeśli mogę wstaję 9-10 ;D. Też powinnam wrócić do pisania :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fot ze sznurkiem i bielizną: Fajne zabudowania, mało juz takich kamienic zostało.
    Pięknie Ci w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że te losowe pytania z internetu są naprawdę nie złe :D takie bardzo uniwersalne, myślę
    że i ja mogłabym Ci zadać kilka pytań- jestem w tym dobra:
    1. Jak to się stało, że założyłaś pierwszego bloga? Pamiętasz swoją pierwszą inspirację?
    2. Jakie masz wspomnienia związane z pierwszymi krokami w blogosferze?
    3. Jak widzisz swojego bloga za 10lat?
    4. Jakie jest twoje największe marzenie?
    5. Co powiedziałabyś innym, by dać im ducha do walki?
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zwykłe, ale zabawne historie poznania się. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia są przepiękne! Masz talent <3
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi jak i pytania. Uwielbiam tego typu wpisy, zwłaszcza u ulubionych blogerów :) Mnie ciekawi czy masz jakieś fajne triki lub po prostu ciekawostki dla początkujących fotografów, bo jesteś w tym świetna! Nawet zdjęcie prania jest mega klimatyczne i ciekawe, jak ty to robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ostatnie zdjęcie jest nieziemskie, dobrze Cię lepiej poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia <3 Czy ja dobrze widzę tutaj Kozłówkę?

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.