Przegląd mojej fotografii


Jak wiecie fotografia jest obecna w dużym stopniu mojego życia.  Najczęściej jednak na blogu pojawiają się te sesje, gdzie wcielam się w role modelki. Korzystając z momentu, gdzie wszystkie moje zamówienia są gdzieś w drodze. Bliżej lub dalej. Mam dla was przegląd moich ostatnich realizacji. Trochę reporterki wydarzeń w moim mieście. Trochę sesji portretowych, chociaż ostatnio wykonałam tylko jedną. Nie przedłużając zapraszam do oglądania, a prócz tego odsyłam was do mojej strony facebookowej, gdzie te wszystkie realizacje są na bieżąco publikowane TUTAJ LINK







 
     Odkrywanie nowych miejsc, to najlepsze co może być dla fotografa, w ostatnim czasie do moich zbiorów dołączyły dwa opuszczone miejsce, choć jedno nie zupełnie. Mianowicie szklarnia, w której zrealizowałam sesje razem z Wiktorią oraz opuszczony budynek firmowy, ale ponieważ to ja tam pozowałam, nie ma go w dzisiejszym zbiorze. Bardzo lubię zwiedzać takie opustoszałe wnętrza, często kryją za sobą ciekawe historie. Często też te historie przytrafiają się nam, kiedy próbujemy do nich wejść.




Pytanie na koniec, które zdjęcie podoba się najbardziej z podanego zestawu? 

CONVERSATION

16 Comments:

  1. Piękne zdjęcia! Super czasem zobaczyć Cię jako fotografa! Poproszę więcej takich postów ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia są super 😊 Niemniej najbardziej podobają mi się drugie (to z samochodami) i dwa ostatnie (z modelką i koniem) 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie znam się zaraz wyjdzie ale mi się podoba chłopak z szmatką i samochodem marki BMW

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale cudowne zdjęcia! Najbardziej spodobała mi się sesja kwiatowa i ta z koniem, genialne ujęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ogromny talent!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent do robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ciężko wybrać najlepsze, wszystkie zdjęcia mają swój cudowny klimat. Naprawdę uwielbiam twoje fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki, masz smykałkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Aż ciężko wybrać które najładniejsze ;) Chyba te zdjęcie kobiety wśród kwiatów i oczywiście z koniem!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulica nocą... bajeczne...Niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz naprawdę świetne zdjęcia :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są niesamowite, a każda modelka wygląda na nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne zdjecia. Super jakosc!

    Zapraszam na mojego nowego bloga www.Agatea.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.