Wejście do natury


To kolejna przywitanie wiosny z moją modelką, tym razem Pauliną, coraz częściej wychodzę w plenery i tak jak już kiedyś opowiadałam, wykorzystuje miejsca codzienne, banalne. Tym razem padło na miejski park oraz tuje, bo kto ich nie ma w domowym ogródku? Tak banale i nudne, jednak okazuje się, że można z nimi stworzyć ciekawe kompozycję. Przypadkowo wśród zdjęć pojawił się chłopak z gitarą, który planowany nie był, ale jako ciekawy motyw . Bo przyznajmy się, nie często spotyka się grającego młodego chłopaka do kaczek. Dodatkowo modelką była moja koleżanka, więc mogłam pozwolić sobie na odejście od głównej modelki, nie przedłużając zapraszam do oglądania. 










Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają, czekam na wasze komentarze i opinie 

CONVERSATION

13 Comments:

  1. Zdjęcia bardzo mi się podobają. :) Faktycznie, niecodziennie spotyka się chłopaka grającego do kaczek, fajnie, że udało Ci się go uchwycić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są po prostu przepiękne!!! Takie bardzo klimatyczne

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia ! Szczególnie podobają mi się te na tle białych tulipanów - mają w sobie pełno uroku <3

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia, ktoś ma tutaj dobre oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne zdjęcia :) Mega mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z tulipanami - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna modelka i swietne zdjecia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że z takich miejsc można ogromnie dużo wyciągnąć! Sama nie mogę się doczekać kolejnej sesji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Trafiłam tutaj całkiem przypadkiem, ale już wiem, że będę do Ciebie częściej zaglądać! Dla takich świetnych ujęć warto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie, nowy post <3
    Mój blog <3
    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.