Kwiatki u babci

Zdjęcia, wykonane pod wpływem impulsu to te, które lubię najbardziej. Dziś przychodzę z dość nietypową sesją, do której można dopisać wiele ideologii. Jedną z nich, jest własnie nieszanowanie zieleni, "bo przecież ona i tak odrośnie" Mamy wiosnę, spadł nam śnieg, mówi się trudno. Jednak zauważmy, że ten śnieg stopnieje, a pod nim ujrzymy piękną warstwą śmieci, która została wyrzucona "bo przecież jest śnieg, nie widać" Dziś nie,  jutro?  Jestem ciekawa, jak wy odbierzecie te zdjęcia i wykorzystanie, starych nieużytkowych już przedmiotów. BO jak to mówią, fotografem może być wszędzie






CONVERSATION

15 Comments:

  1. Oryginalne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kompozycja i zamysł. Oby tak dalej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne i pomyslowe zdjęcia! Maja bardzo fajny klimat!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww jaki klimat <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie spotkałam się z takim połączeniem- kwiaty i sprzęty codziennego użytku. Barwo za oryginalność! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie... mądre zdjecia, chętnie napisałabym pasujacy do nich wiersz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne i inspirujące ;3. Mi raczej się dobrze kojarzą, jakby coś dobrego się wyłaniało z czegoś złego i zaniedbanego ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde kocham takie foty! Niezwykłe...normalnie mozna by dodać do nich jakis napis, cytat etc :)

    https://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe fotki, uwielbiam takie kreatywne zdjęcia. Co do śmiecenia podczas zimy i nie tylko, to masz rację, dzisiaj z przyjaciółką rozmawiałam na ten temat. <3
    Pozdrawiam
    Macartigiclarity

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia ^^ Najbardziej spodobało mi się ostatnie.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo śliczne zdjęcia :D
    Podobają mi się są w moim stylu.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, mają wyjątkowy, oryginalny klimat;) bardzo podoba mi się twoja estetyka!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna i pomysłowa sesja, spodobała mi się jestem nią oczarowana! Nie wpadłabym na tak ciekawy pomysł zamknięcia kwiatów w pralce, kojarzy mi się to z pięknym zapachem i czystością :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie wymyślony pomysł z tymi zdjęciami ;)
    Bardzo ładnie :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.