Kobiece sesje studyjne - 5 powodów dla których warto

 


Coraz częściej udaje mi się fotografować w studio, przynajmniej w porównaniu do poprzednich lat. Pod koniec marca też brałam udział w takiej akcji. Jej celem było powiększenie portretowego portfolio. W ramach tego, razem z zaprzyjaźnioną fotografką wynajęłyśmy studio na cały dzień. Zostały również zaproszone modelki w odpowiednich odstępach czasowych. Jednak celem dzisiejszego wpisu jest sam fakt sesji kobiecej. Dlaczego warto raz w życiu udać się na sesje zdjęciową czy to studyjna czy plenerową. Mam dla was 5 praktycznych powodów:


  1. Bo jesteś tego warta! - Patrząc w galerię ile zdjęć masz swoich, nie tylko selfe, tylko tych, gdzie czujesz się piękna? Mamy zdjęcia kotków, kwiatów i memów przynajmniej w mojej galerii jest wszystko. Wieczne usprawiedliwienia "jestem niefotograniczna", które nie są prawdą. Pamiętajcie, nie ma ludzi niefotogenicznych, są Ci źle sfotografowani. Taka sesja, pozwoli na nowo zobaczyć własne piękno i przede wszystkim zbuduje nasze poczucie własnej wartości. 
  2. To czas tylko dla Siebie! - każdy człowiek potrzebuje chwili dla siebie, regeneracji. Każdą sesje rozpoczynam od małej pogadanki, przede wszystkim po to, by modelka mogła poczuć się swobodnie. Na sesji panuje luźna atmosfera, bo jest to czas, który będziesz wspominać przez długi czas. 
  3. Spełniasz marzenie o byciu modelką - bo kto o tym nie marzył jako dziecko. Jednak wmawiamy sobie, że nie taka waga, wzrost, uszy czy nos. Nie prawda, każdy może być modelem, wystarczy tylko odpowiednie podejście i "zaplecze". 
  4. Bo zyskujesz coś więcej niż zdjęcia! - pewność siebie, poczucie kobiecości, wspomnienia i pamiątkę. Od maja wprowadzam, papierową formę zdjęć przy sesji podstawowe, więc od maja każda osoba na zdjęciu otrzymuje ode mnie wydruki. Bo internetowe galerię gdzieś ginął. 
  5. Zawsze jest moment by poczuć się kobieco - często takie zdjęcia to decyzja odważna, towarzyszy wam niepewność siebie, ale nie potrzebnie, to przełamanie swoich wewnętrznych ograniczeń. Zdjęcia są dla was, bez zgody nie są publikowane w Internecie, więc zostawiacie je tylko dla siebie, a przede wszystkim zostaje wam myśl. Kurczę, dałam radę. Jestem piękna! 


Przechodząc do pokazanych zdjęć, to tylko urywek wykonanych sesji, wybrane kadry. Oczywiście modelki wyraziły zgodę na publikację. Kadry były mniej i bardziej odważne, oczywiście na bloga wybrałam te mniej. A wy wybralibyście się kiedyś na taką sesje? 










CONVERSATION

13 Comments:

  1. Świetny pomysl z takimi sesjami. Ja niestety nie byłam jeszcze na żadnej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Ja właśnie jeszcze nigdy nie byłam na takiej sesji, a bardzo bym chciała

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Chyba się skuszę na taką sesję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie myślałam o takiej sesji, ale może kiedyś spróbuję i udam się do jakiegoś profesjonalisty, bo jednak zdjęcia zrobione samemu to nie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pamiątka nawet dla samej siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to prawda! to wszystko prawda! nie ma lepszej rzeczy, która kobieta może sobie sprawić w prezencie, jak sesja zdjęciowa. Wiem po sobie, a w wielu sesjach brałam udział, że ma to ogromny wpływ na samoocenę ale i na postrzeganie samej siebie. Ileż ja rzeczy w sobie nie lubiłam, a ile te sesje w mojej głowie zmieniły. Nie oddałabym tego za żadne skarby i polecam każdej kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia i ujęcia są piękne. :) Chętnie skorzystałabym z takiej sesji i mam nadzieję, że będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna sesja!
    Dojrzalsza modelka piękna :D Uwielbiam sesje z dojrzałymi i starszymi kobietami.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  9. Suoer sprawa. Moja siostra była na takiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że skusiłabym się na taką sesję

    OdpowiedzUsuń
  11. Fot II to Ty? Boska.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.