Andżelika i Matijas

Miłość jest piękna i lubię ją fotografować. Zdjęcia zawsze wychodzą pełne emocji i naturalności. Przecież gdzie mamy czuć się pewniej niż obok naszej ukochanej osoby. Po raz kolejny miałam okazję fotograficznie uczestniczyć w takim wydarzeniu jakim jest ślub cywilny. W niedługim odstępie czasowym zrealizowaliśmy również plener. Plener odbył się w okolicach Roztocza. Uczucie, kiedy pokazuje moje ulubione fotograficzne zakątki parze, a ona jest nimi zachwycona, bo nie wiedziała mimo, że tu mieszka, utwierdza mnie fakcie, że dobrze być fotografem. Oczywiście, nie obyło się nowych miejsc nawet dla mnie w tym przypadku było to pole słoneczników, które znaleźliśmy w drodze w nasze docelowe miejsce pleneru.  











Znacie dobrze własne okolice? Jak podoba się sesja? 

CONVERSATION

5 Comments:

  1. Pięknie :) Czasami tak jest, że nie zauważa się uroków własnej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszła Ci ta sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zdjęcia :)

    Uwielbiam Twoje fotograficzne dzieła :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Młoda Para ma wspaniałą pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjęcia. Podoba mi się, że sa tak naturalne.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.