Wroclove - Klaudia (Ayuna) i Rafał

 

W ostatnim wpisie wspominałam, że realizacja jednego marzenia pchnie nas do realizacji kolejnych. No i dziś o tych kolejnych. Bo tak się złożyło, że zrealizowałam sesję zdjęciową z Klaudią Lisowską, znaną z bloga ayuna-chan.blogspot.com. Czytam jej bloga od kilku dobrych lat ze wzajemnością, jak się okazuje. Jednocześnie poszerzając swoje portfolio o sesje zakochanych we Wrocławiu. Uwielbiam to miasto, więc niezmiernie się cieszę, że mogłam wykorzystać go do zdjęć, a raczej jego centralny fragment. Ponieważ sesję zrealizowałyśmy na terenie rynku oraz dworca centralnego. Tak charakterystycznie jak na turystów przystało. Mimo wszystko fajnych ujęć wyszło naprawdę sporo. Część z nich u mnie, jestem ciekawa jakie ujęcia pokaże wam Klaudia. 

Spotkanie oceniam bardzo pozytywnie, fajnie poznać kogoś z branży blogowej. Wymienić się doświadczeniem i porozmawiać jak fajnie było, gdy słowo infuenser jeszcze nie istniał, a to blogerzy zgarniali najciekawsze współprace. Klaudia okazała się bardzo pozytywną osobą, bo tak, to było nasze pierwsze spotkanie. Niespodziewanie trafiłyśmy również na Jarmark, więc rzuciliśmy okien na te wszystkie fantastyczne rękodzieła. Jednak Klaudia to nie jedyna bohaterka mojego wpisu. Do zdjęć pozowała ze swoim narzeczonym Rafałem. 













CONVERSATION

30 Comments:

  1. jeny ale super zdjęcia! na prawdę aż miło i cudownie popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również obserwuję Klaudię! Piękne zdjęcia! Czekam na resztę na jej blogu 😉
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie foty, jak ja dawno nie byłam we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły te zdjęcia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej zdjęcia wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kilku już lat wybieram się do Wrocławia i za każdym razem wyjazd musiałam przekładać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki, lubię Wrocław ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog Ayuny znam :-)Zrobilas kawal swietnej roboty! Najbardziej podobaja mi sie zdjecia na ktorych sa usmiechnieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful shots! Amazing photography!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam do ciebie przez blog Klaudii - świat jest mały, również ten blogowy :D sesja wyszła wspaniale 💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja cudowana. Bardzo fajnie widzieć taką współpracè między dwoma blogerkami, spotkanie na pewno było bardzo udane. :) Sesja cudowna, bardzo podobają mi się wsystkie zdjęcia, ale chyba 9 przykóło moją uwagę najbardziej. ;) Mega klimat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Ja dalej jestem podekscytowana, nie mniej jak w tedy obok tej dużej walizki :D Zdjęcia wyszły tak rewelacyjnie, tak piękne... ciężko jest mi opisać zachwyt słowami. Jestem taka szczęśliwa i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać :) Dziękuję za wszystko! <3
    Blogger jest cudowny, łączy ludzi :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. To narzeczony? A ja już zrobiłem z nich małżeństwo. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :) Klaudia to przemiła osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo zazdroszczę udziału, musze się rozejrzeć za takimi akcjami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sesja naprawdę super. Widać talent! Będzie pamiątka na oby długie lata!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrocław jest piękny idealny na sesję ❤️😍 pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Wrocław + taka parka = pamiątka na całe życie. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne ujęcia! :) Z pewnością było to miłe spotkanie. Czytam bloga Klaudii, da się wyczuć, że jest mega pozytywną osobą.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeurocza sesja! i Tyle emocji! :) A dzięki Klaudii właśnie tu jestem ;) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrocław to przepiękne miasto, idealne do takiej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam już zdjęcia u Klaudii i napiszę jeszcze raz. Super spotkanie, świetne zdjęcia i piękni oni! tacy szczęśliwi i zakochani :) zrobiłaś dobrą robotę ale miałaś też fajnych modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh so sweet! All the best to your projects!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna sesja wyszła. Wrocław to piękne miasto, od kilku lat też moje miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I am also street Photographer and I Clicked photos of random people after that, I edit those photo by Camtasia Software, Now I am earning a lot of money , I Used Camtasia coupon which saved my money and without compromising quality.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.