Domowy autoportret + prezent marzeń

Moment kiedy z blogowego świata zrezygnowały zagraniczne sieciówki coraz mniej staje przed aparatem w roli modelki. Tym bardziej mniej sięgam po aparat w domu. Korzystając z świątecznego wolnego. Mam nadzieję, że święta wam minęły w spokoju i w zdrowiu. Usiadłam przed aparatem. Dlaczego jako fotograf uważam, że raz na jakiś czas warto zamienić się rolami? Bo pomaga mi to później przy pracy z modelkami. Wykorzystałam prosty układ krzesełka i starej roślinki obok, która moim zdaniem dodaje trochę klimatu. Pamiętajcie, przy zdjęciach mniej znaczy czasem więcej i lepiej. Nie przedłużając zapraszam do oglądania. 



Dodatkowo chciałabym opowiedzieć wam o wizycie w SPA. Dawno temu, bo jeszcze w zeszłym roku, miałam okazję dostać mój mały @prezentmarzen. Jednak ze względu na sytuacje, dopiero w ostatnim czasie zrealizowałam bon. Mój bon obejmował wizytę w spa, a dokładnie odwiedziłam klinikę zdrowego włosa i Skóry Nathalie w Katowicach. Każdy z nas marzy o pięknej i promiennej cerze, szczególnie w młodym wieku, gdzie często pojawiają się niechciane elementy. 

Głównym elementem był zabieg z użyciem kwasu, który miał pomoc w regeneracji i uaktywnieniu cery, ponieważ zmagam się z młodzieńczymi wykwitami na twarzy. Dodatkowo wizyta była uzupełnienia o dawkę nawilżenia cery, masaż w którym można było się zakochać. Jeśli ktoś nigdy nie korzystał z masażu, serdecznie polecam.  Naprawdę niezapomniana przyjemność. Jest to chwila w której nic innego się nie liczy. Wizyta trwała godzinę, jednak osobiście minęło mi to jak 15 minut.


Jeśli nie macie pomysłu dla prezent dla bliskiej osoby, zdecydowanie polecam! Nawet jeśli miałby to być prezent dla nas samych.  Żyjemy w stresujących czasach, każdemu należy się chwila relaksu.




CONVERSATION

16 Comments:

  1. Świetne zdjęcia. Też jako pasjonatka fotografii zamieniam role. Można powiedzieć, że nowe pomysły testuję na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :) Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, ale u Ciebie to już standard. :D Bluzka mega mi się spodobała, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia - mega bluzka! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt świetny. Przyznam, że też jestem zwolenniczką - mniej znaczy więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne fotki 🙂
    Czasami taka "zmiana ról " jest potrzebna i zgadzam się że mniej znaczy więcej 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Twoje zdjęcia zawsze są fantastyczne, pełna perfekcja! Cóż, taka zmiana ról chyba następuje w wielu dziedzinach życia, nie tylko fotografii :) Jest potrzeba, zawsze to nowe doświadczenia :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! Przepięknie kochana wyglądasz, poprzez "zamianę ról" nabierasz cennego doświadczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prostota jest najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby takie proste, ale jakie efektowne :D Bluzeczka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jak zawsze zachwycona, chcę do Ciebie na jakieś foteczki! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Jestem u Ciebie pierwszy raz. Rzeczywiście, znalezienie się po drugiej stronie obiektywu na pewno będzie miało pozytywny wpływ na Twoją pracę z innymi modelkami :) Pozdrawiam!

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.