Czy to już wiosna? - Stylizacja bonprix

 Jak ktoś jeszcze pamięta raz na jakiś czas mam okazję zrobić zmówienie w polskiej firmie odzieżowej i jak zawsze stawiam u nich klasykę. Mowa oczywiście o bonprix. Uzupełniam z nimi garderobę, mniej lub bardziej trafnie, już od jakiegoś czasu. Wiadomo zakupy internetowe niosą za sobą pewne ryzyko, jednak dalej pozostaje jego fanką. Tym razem postawiłam na trzy elementy: buty, żakiet oraz jako uzupełnienie biały top. Nie rozgadując przechodzimy do recenzji, bo tym razem mam o czym mówić. 


Zacznijmy od najlepszego elementu, mianowicie żakiet. Okrycie wierzchnie, nadające nutkę elegancji w nietypowym jak dla mnie kolorze butelkowej zieleni. Wiosna powoduje, że warto postawić na nowe kolory, zwłaszcza, gdy mamy zbudowaną bazę i dodany przez nas kolor będzie można wielokrotnie wykorzystać. Przechodząc do samego elementu, wykonany jest z cienkiego miękkiego materiału z widoczną fakturą. Niestety jakość materiału nie powala.  Posiada za to podszewkę i kieszonki. Rękaw oryginalnie 7/8, na zdjęciach podwinięty dla własnej wygody. Rozmiarowo trafny. Sklep ma tendencję, do zawyżania rozmiarów, decydując się na rozmiar 34, żakiet okazał się dobry. Cena: 149,99 zł Ocena 7/10. Jak dla mnie produkt, nie jest wart swojej ceny, mimo wszystko jest bardzo poprawnie wykonany i na pewno będzie przeze mnie użytkowany. Dlatego polecam dorwać go na promocji. LINK 


Drugim elementem na jaki się zdecydowałam to kozaki za kolano. Tak wiem, idzie wiosna, tak wiem sezon zimowy za nami. Jednak moje kozaki stwierdziły, że to będzie ich ostatni sezon, dlatego postanowiłam wymienić je na nowszy model. Buty mają stabilny słupek, nie za wysokie bo mają tylko 8cm i wiązanie na końcu, co dla szczupłej nogi, jest elementem niezbędnym. Jakość materiału jest bardzo poprawna. Dobrze też trzymają się na nodze. Minusy? Mój minus jest bardzo indywidualny, ponieważ górna część butów jest na mnie po prostu za luźna. Jestem drobną osobą i nie mam rozbudowanych ud, przez co ten materiał nieestetycznie wisi, zamiast układać się na nodze. Jeśli chodzi o rozmiar to jest zgodny z podanymi wymiarami, mój rozmiar to między 38 a 39, tutaj zamówiłam 38 i okazały się dobre z tendencją do luźnych. Obecnie buty są na przecenie i ich cena wynosi 119,99 zł. Ocena 8/10. LINK 


Ostatnim elementem, z którego jestem najmniej zadowolona, który miał być tylko dodatkiem do całego zamówienia. Jest biała klasyczna koszulka z krótkim rękawem, bluzka ma miękki materiał, który się nie gniecie jednak jest słaby jakościowo i nie wróże jej długiej przyszłości. Rozmiar jest prawidłowy i w moim przypadku to 32/34. Cena 37,99 Ocena 5/10  na zachętę. LINK 


Podsumowując, moje zamówienie spełniło oczekiwania w połowię, tym razem nie było rzeczy idealnej ale jednocześnie nie było rzeczy, aż tak fatalnej, więc to już chyba sukces? Zobaczymy jak produkty będą zużywać się w czasie użytkowania, ponieważ jak do tej pory większość rzeczy zamówione w poprzednich zamówieniach, nadal są przeze mnie użytkowane i całkiem nieźle się trzymają. A wy macie coś z tej firmy? 








CONVERSATION

21 Comments:

  1. Bardzo ładne stylizacje. Ja o BonPrix słyszałam już nie raz, ale nie miałam okazji nic z tego sklepu zamówić. Mimo wszystko, nadal pozostaję zwolenniczką zakupów stacjonarnych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój styl oraz klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całościowo fajnie wygląda stylizacja, uwielbiam kozaki za kolano 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczył mnie ten żakiet :) Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dziś słonecznie wreszcie, więc mam nadzieję, że to już wiosna. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna wiosenna stylizacja. Na Bonprix można znaleźć na prawdę fajne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam dzieckiem, to uwielbiałam oglądać te katalogi u babci :D nic jednak tam nigdy nie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega są te kozaki!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Moja mama kiedyś dostawała katalog BonPrix i chyba kilka rzeczy z tamtąd zamawiała.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Katalogi Bonprix oglądałam za dzieciaka :) Jednak jeszcze nigdy nic stamtąd nie zamówiłam :) Piękne stylizacje stworzyłaś, podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i bardzo ładne rzeczy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stalówka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. stylówka * oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiet prezentuje się bardzo ładnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega codzienny look, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię BonPrix. Jeśli chodzi o wiosnę, mam zaliczone pierwsze opalanko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Bonprixu jeszcze nic nie miałam. Wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, elegancko i super kobieco. Polecam sklepy Ryłko i Kazar, tam bywają dopasowane, długie kozaki.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.