Halooweenowy reportaż - sesja w stajni.

 Halloween to okazja szaleństwa w  makijażach, eksperymentów jak i szalony strojów. Ze względu na sytuację nie możemy wybrać się na taką imprezę, ale ja miałam okazję relacjonować taki dzień w jednej z pobliskich stajni. Gdzie dziewczyny w ramach zajęć mogły również zaszaleć nie tylko w swoich makijażach, które moim zdaniem wyszły bosko, ale również w makijażach wykonanych na koniach. Oczywiście bezpiecznymi dla nich produktami. Modelek i modeli było kilka, jedni bardziej cierpliwi inni mniej. Jestem ciekawa, która stylizacja spodobała wam się najbardziej. Jest to już moja kolejna sesja z tymi zwierzętami, za każdym razem jestem pełna podziwu tego, jak dobrze prezentują się na zdjęciach. 














CONVERSATION

15 Comments:

  1. Śliczna jest ta sesja! Ogólnie mam wrażenie, że konie wychodzą za każdym razem cudownie na zdjęciach

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę jakie to jest super jak widzę zwierzaki na tych wszytkich halloweenowych fotkach. One chyba najbardziej dodają tego klimatu mrocznego bo aż mnie przeszły ciary na te zdjęcia a stajni.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonana sesja zdjęciowa :D Z zaprezentowanych zdjęć najbardziej spodobało mi się zdjęcie 4,6 i 8 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie to takie efektowe zwierzęta, zawsze wychodzą dobrze czy to na zdjęciach czy na filmie. Tylko pozazdrościć :D Sesja cudowna, bardzo, bardzo mi się podoba. Nie sposób wybrać najlepsze zdjęcie, bo każde mnie ujmuje i zachwyca. Każdy kadr ma w sobie coś wyjątkowego i nie sposób tego nie przyznać. Kawał dobrej roboty kochana, świetny pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia <3 Sesja bardzo mi się podoba. Konie są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Konie zawsze dodają zdjęciom dostojności i mroczności.
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Zdjęcia naprawdę zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoo ale super! Byłoby jeszcze bardziej mega, gdyby dziewczyny ubrały się tak typowo mrocznie. Normalnie widzę to.. :D
    Zgadzam się z tym, co już tutaj napisano- konie dodają takiej dostojności i mroku. Pozdrawiam!!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczna sesja pełna uroku i zwiewności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc chyba pierwszy raz spotykam się z takimi zdjęciami, gdzie nawet koń "bierze udział" w Halloween :)
    A makijaże modelek świetne!
    Zdjęcia zdecydowanie mają swój klimat i robią wrażenie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuuuuuuudowna sesja. ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj marzy mi sie taka sesja ja jeżdżę konno.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.