Miejskie ujęcia - sesja z Mikołajem



Postanowiłam, że będę oddzielać moje wpisy poradnikowe, a te z konkretnymi sesjami zdjęciowymi. Pod zakładką portfolio, będziecie mogli oglądać moje fotograficzne realizacje. Co prawda aktualnie panuje tam jeszcze chaos, ale wszystko przyjdzie z czasem. Dziś mam dla was sesję wykonaną z Mikołajem, powoli wracam do realizowania zleceń fotograficznych. Sesja w klimacie miejskim, maseczksa to efekt również zamierzony. Zapraszam do oglądania. 



 




Jakiś kadr szczególnie wam się podoba? 

CONVERSATION

6 Comments:

  1. Przepiękne są te zdjęcia 😍
    Lubię takie "miejskie ujęcia "☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcie od końca, te z dołu mi się najbardziej ale reszta też najs, czuć klimat ;)

    Miłego dnia!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wykonane zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że nawet mężczyzn nie pomijasz. Model osobiście strasznie przypomina mi kolegę ze studiów :D a zdjęcia są super :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia! Super wybraliście miejsce do zdjęć, wygląda to bardzo klimatycznie:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Di recente ho ordinato lo stesso vestito, mi piace molto! : *
    Reusable Mask

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.