Majowa tradycja - sesja z Anią


 Każda pora roku niesie za sobą pewne trendy i hity sezonu. Maj to zdecydowanie miesiąc bezu i sesje w rzepaku. Mam wrażenie, że ten fotograficzny trend w tym roku szczególnie był oblegany. Ja również zrealizowałam taką sesję, razem z Anią i przyszła pora pochwalić się efektami naszej współpracy. Osobiście bardzo lubię takie lekkie, naturalne zestawienia. Choć miejska architektura często porafi być równie ciekawa, dobrze czasem uciec do tego co nam najbliższe. A wy macie swoje zdjęcie w jednym z tych dwóch trendów?





Ponowię pytanie z początku. A wy macie już za sobą majowe zdjęcia, w tak popularnym rzepaku?

CONVERSATION

11 Comments:

  1. Nie mam zdjęc w rzepaku :( Co do modelki to prześliczna, w 100% mój typ hehe i do tego bardzo naturalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę wykonać zdjęcia w rzepaku! :D Muszę w końcu wybrać się na jego poszukiwania! W miastach jest trudniej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Ja nie mam zdjeć w rzepaku ale bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękna modelka! ♥ Bardzo lubię taki naturalny vibe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam fanką zdjęć w rzepaku jeszcze przed falą tych wszystkich zdjęć. Może dlatego że lubię żółty kolor w naturze. W tym roku jeszcze nie mam ale u mnie ciężko go znaleźć bo mieszkam na podlasiu a wydaje mi się że sieje się go bardziej na południu Polski :D ale co nieco widziałam więc kwestia dni kiedy się wybiorę na takie zdjęcia. Twoje wyszły mega a modelka jest bardzo śliczna i naturalna i pasuje do tych zdjęć :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam zdjęć w rzepaku, ale Twoje przepięknie się prezentują :D
    Tak z innej beczki mam identyczny naszyjnik co na sobie ma Ania :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, w przepięknej, naturalnej scenerii! :)
    Zdjęcia w rzepaku to już tradycja. Jednakże, pamiętajmy o pracy rolników; niestety pojawia się coraz to więcej skarg o niszczeniu upraw.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, cudowne zdjęcia! ♥ Bardzo podobają mi się sesje w rzepaku

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Che posto meraviglioso, che bellezza essere una donna!
    Wholesale Women's Loungewear Sets

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.