W cieniu zimy

Zapewne nie jestem jedyną osobą, która wyczekuje lata lub przynajmniej wiosny. przygotowałam dla was również taką wiosenną stylizacja. A przynajmniej do wykorzystania na dużo cieplejsze dni.
Zdecydowałam się na biały letni zestaw, w postaci marynarki i spodenek. Pokochałam spodenki tego typu i nie ukrywam, ze jest to moja trzecia para w tym kroju, jednak mam pewność, ze latem sprawdzą się idealnie. Co do marynarki, jej krój jest bardzo fajny. Prosta bez wycięć, idealnie sprawdzi się w połączeniu ze spodniami. Co prawda mogłabym się przyczepić materiału. Jednak przy spodenkach on się sprawdzi, a marynarka mogłaby być grubsza, jednak nie jest to dużym minusem.
W linku znajduje się również zapowiedź, kolejnej sesji, wiec tym bardziej zachęcam do klikania.

LINK   LINK 





I to tyle na dzisiaj, jeszcze raz odsyłam do linków : LINK   LINK 

CONVERSATION

7 Comments:

  1. Wyglądasz świetnie! Taką zimę to rozumiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna koszula damska z printem :) Idealnie pasuje co całego zestawu. Uwielbiam takie kontrasty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Mój wzrok najbardziej przykuła koszula, która super się prezentuje :D Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda Pani pieknie, świetnie wyeksponowane piękne nogi. Jednak materiał-100% Polyester, nie nadaje się na letnie ubranie z oczywistych powodów. Polecam bawełne , len, będzie dużo przyjemniej, zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć odważne połączenie kraty z grochami. Podoba mi się! ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.