BerryLook i miejska sesja


Lato to bardzo wymagająca pora roku, szczególnie, gdy dotykają nas wysokie temperatury. W kwestii modowej jeszcze bardziej trzeba zwracać uwagę na układ stylizacji, jak i materiały, które pomogą przetrwać nam najgorsze godziny. Nim przejdę do prezentacji ostatniej mojej sesji, mam dla was prezentacje od sklepu Berrylook.com, gdzie najdziecie ubrania dobrej jakości jak i w fajnej cenie Cheap Clothes. Nie od dziś też wiadomo, że przy upałach, dużo lepiej sprawdzają się sukienki, niż spodenki, co można logicznie wytłumaczyć, że sukienki są bardziej zwiewne i pozwalają naszemu ciału lepiej oddychać. A jeśli już mowa o czymś zwiewnym, to mam dla was kilka propozycji właśnie takich bluzek women's blouse. W dalszej części znajdziecie sesje zdjęciowa, wykonaną z Aleksandrą (instagram:aleksandrasloka), dlatego teraz zaproszę was do zapoznania się z asortymentem sklepu.









Na i na koniec pytanie, jak podoba wam się sesja i czy znaliście prezentowany przeze mnie sklep?

CONVERSATION

20 Comments:

  1. Sesja naprawdę super! Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    A co do sklepu nie znam ale z chęcią przejrzę ich asortyment :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i bluzka też mega :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle tego sklepu nie kojarzę. A sesja wyszła super! Ciuchy przedstawione przez Ciebie na pewno sprawdzą się w te upały.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. To są totalnie moje klimaty! Świetnie wyglądasz <3

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. A nawet nie słyszałam o tym sklepie, chyba za dużo ich już jest, bo większości polecanych na blogach nie kojarzę haha
    Ładna ta sesja :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam sklepu 😊

    Sesja super !
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/sonecznikowy-sza.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja i bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjęcia! Nie znam tego sklepu...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, świetne zdjęcia poklikałam, zapraszam do poklikania u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your blog is so cool ! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczna, miejska sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa i klimatyczna sesja :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczne zdjęcia i sesja mega!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.