Wejdźmy w świat magazynowej fotografii




Kreując swoje fotograficzne ja, postanowiłam rozwinąć kwestię fotografii modowej, bo w końcu to nie tylko portrety na tle natury, czy autoportrety na powtarzającym się co sesje tle. Dlatego dziś mam okazję zaprezentować wam efekty mojej nie tak dawnej realizacji. Wykonanej w deszczowy dzień, pełen poświęceń, bo przyznam się, że razem z modelką nieźle przemokłyśmy, jednak myślę, że było warto. Nie przedłużając zapraszam was do oglądania i wyrażania swojej opinii. 






 





CONVERSATION

28 Comments:

  1. Piękne spodnie i jaki mega klimat zdjęć :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się klimat tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie mega mi się podobają :) Sesja jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna miejscówka! Pierwsze zdjęcie robi niesamowite wrażenie.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia robią wrażenie! Wszystkie bardzo mi się podobają, ale pierwsze chyba najbardziej przyciągnęło moją uwagę ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bluzka koszulowa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale cudne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne miejsce i klimat zdjęć, to jest fotografia którą lubię najbardziej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem, że nie napiszę niczego nowego, ale klimat tej sesji jest niesamowity :O Jedno wielkie WOW! Można oglądać te zdjęcia bez końca :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mój komentarz będzie podobny do powyższych - fantastyczny klimat zdjęć. Powiem Ci też coś jeszcze - już dawno nie natrafiłam na takiego genialnego bloga jak Twój, tzn. tworzysz ciekawe posty, piszesz co myślisz, jesteś tutaj szczera. Zostaję z Tobą na dłużej. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I have no words! This is such a beautiful look! I so badly need you dress and shoes <3 Lovely post! <3
    <a href='https://www.agreatertown.com/india_un/why_to_get_travel_mugs_online_0004510104’> Color changing mugs</a>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcie ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki świetny klimat tych zdjęć *.* Genialny!
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie Siostry Pinky & Mózg

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sesja,taką klimatyczna. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia naprawdę, jak z magazynu! Nie wiem jak ty to robisz ale masz tak dobre oko że wszystkie twoje fotografie wyglądają zniewalająco. Naprawdę zakochać się można. Marzę o sesji z tobą! :) Modelka też piękna, uroczy look!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Okurka one na prawdę wyglądają jak z magazynu! Świetny klimat ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tego typu zdjecia ! super wyszły w tym otoczeniu:)
    i bardzo fajna stylizacja :)
    pps-powiekszam grono obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! mega podobają mi się efekty! Początkowo myślałam, że to jakieś zdjęcie z gazety :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia idealnie mi przypominają klimat Vogue! <3
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia robią mega wrażenie! Jak ktoś wspomniał wyżej, klimat Vogue *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia robią wrażenie! Piękny klimat uzyskałaś, lubię takie sesje czy zdjęcia. Pierwsze zdjęcie mi się najbardziej podoba.
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity klimat :)
    https://zuzannajedra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, great items, like it so much! Lovely!
    Fantastic review. Enjoy in day! ♥
    Visit my Website: Birthday mugs with photos

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna, zdjecia cudowne :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia piękne, mają klimat.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale sztoos zdjęcia!! Mega mi się podobają :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.