Okiem na miasto i ludzi


W ostatnim czasie miałam okazję odwiedzić zaśnieżoną Warszawę, z wyjazdu czysto fotograficznego nasz wyjazd zamienił się w typową szkolną wycieczkę. Jednak pomińmy ten nieciekawy aspekt, naszymi głównymi punktami podróży był sejm oraz muzeum powstania, które zrealizowaliśmy już do godziny 15. W trakcie wyjazdu postawiłam sobie cel: Reportaż uliczny. Co prawda zabrakło mi na niego czasu, a raczej luźnego przechacania się po ulicach w poszukiwaniu codzienności i odkrywania jej. Tępo jakie zostało narzucone, momentami mimo wszystko było pomocne, ponieważ wykorzystywałam sytuację jakie już są, a nie czekałam na nie, czy nawet poszukiwałam. Z drugiej strony to jeszcze nie jest to czego oczekiwałam od siebie. Spodziewałam się większej ilości wykonanego materiału, tego dobrego oczywiście, ponieważ nie sztuką jest wykonać kilkaset zdjęć i później godzinami przebierać materiał. Moimi ostatnimi fotograficznymi celami, jest to, żeby robić mniej zbędnego materiału i bardziej myśleć nad kadrami jakie robię. Na koniec zostawiam was z zdjęciami do oceny i waszej opinii w komentarzach









CONVERSATION

21 Comments:

  1. Ale ciekawe kadry! Ah ci warszawiacy. Mają parcie na szkło szczególnie ten ostatni...Myśli że z warszawy i już lepszy...

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia 😍
    Według mnie cele (czyli kadry) wyszły rewelacyjnie😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia genialne :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te zdjęcia! Pozdrawiam
    www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. I love these pictures so much!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, masz rację warto robić zdjęcia z przemyśleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo mi się podobają, a w szczególności przed ostatnie :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia! jestem pod wrażeniem :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Mają swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły bardzo ładne i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecie zdjęcie od góry robi robotę;) świetne ujęcia, lubię taką Warszawę:)
    Zapraszam do siebie, buziole xoxo 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, naprawdę wszystkie kadry bardzo mi się podobają. Niestety na wycieczkach czasem tak jest, że brakuje na coś czasu, najlepiej samemu zorganizować sobie wycieczkę nawet niekoniecznie do Warszawy każde miasto jest piękne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wonderfull post...!! we are waiting for your another write up....keep posting
    Enhance the look of your house by hanging premium looking wall clocks

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! Przedostatnie wygląda jak z jakiegoś plakatu czy reklamy :O Wow^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe kadry, mają w sobie historię i dusze.
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia. Ja się zawsze bałam takiego ulicznego reportażu. Nie do końca moja bajka. :)

    Zdjęcia 2,3 i 4 licząc od dołu najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.