Królowa Czerń #4


Tematy prac domowych z fotografii, potrafią nie raz zaskoczyć człowieka. Tak jak tematy, ich interpretacje również często od siebie odbiegają. Niepozorna czerń, królowa kolorów, mająca je wszystkie w wnętrzu, postanowiła się uwolnić. Być może ktoś rozpoznał, moją bohaterkę,po poniższych zdjęciach, bo tak jak ja, krąży po internetach Zamojskiej blogosfery. Jeśli nie, zapraszam na krótką opowieść. W rolę modelki wcieliła się Justyna z bloga justynaksiazek.blogspot.com. Mimo, że poznałyśmy się już jakiś czas temu na jednej z wystaw fotograficznych. Dopiero w tym roku nasze relację się poprawiły, a powiedziałabym nawet zaistniały. Postanowiłam zaprosić Justynę do współpracy, zabierając ją w nocy do lasu, co było szaleństwem, wartym uwagi. Stwierdzam, że było warto,co widzicie sami.  Zaowocowało to też naszym wspólnym kolejnym wyjściom nie tylko fotograficznych, a również prywatnymi. Z czego się cieszę, bo jak dobrze wiemy nasza blogosfera i ulubione blogi są porozrzucane po całej Polsce,  znaleźć kogoś fajnego w swojej okolicy często bywa wyzwaniem.
Zapraszam do oglądania efektów naszej pracy.








CONVERSATION

17 Comments:

  1. Piękne zdjęcia, mają taki śliczny, magiczny klimat :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! ♥ Przez tą czaszkę skojarzyło mi się trochę z Halloween ;oo

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja już ma jakiś czas, więc to były jeszcze te klimaty :)

      Usuń
    2. Rozumiem, świetnie wypadała;)

      Usuń
  3. Kreacja wyśmienita, a tak, tematy zadań potrafią zaskoczyć ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka mroczna sesja. Też skojarzyło mi się z Halloween. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super, klimatyczne zdjęcia!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że zdjęcia są kreatywnie zrobione ^^ Faktycznie wycieczka w nocy do lasu musiała być niezłą przygodą. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Pomimo ciemności, wszystko super widać
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, great post dear! I like your blog so much!

    Would you like that we follow eachother? I'm new on Blogger :)

    BLOG | IG | FB | BLOVIN'

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia ale ta czaszka trochę mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, sukienka mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa sesja, stylizacja super :)
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Królowa Czerń, lepiej bym tego nie ujęła. To mój ulubiony kolor, ma taki niesamowity klimat, tak jak te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.