Blisko natury


Nic tak nie uspokaja, jak otaczająca nas zieleń, nic mnie tak nie cieszy jak idealnie uchwycony moment. Dokładnie dwa miesiące temu pojawił się wpis z moją fotografią po długiej przerwie, dziś przygotowałam dla was drugą dawkę moich przyrodniczych ujęć.. Wróciłam również z mojej wakacyjnej trasy, więc wkrótce powinna pojawić się jakaś relacja, mimo że nie zrobiłam wielu zdjęć, bo skupiłam się bardziej na regeneracji i odetchnięciu od wszystkiego. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)




CONVERSATION

17 Comments:

  1. Mnie też przebywanie blisko natury uspokaja, pozwala odpocząć. Śliczne zdjęcia :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. JEjku, piękne zdjęcia. To z motylem jest cudne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia!

    M V R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie, miłego wieczoru!

    Obserwuję, liczę na to samo, o ile oczywiście mój blog ci się spodoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęciaa!
    zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natura jest piękna :) Śliczne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia cuudowne!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia <3 W wolnej chwili zaprasza do Siebie https://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, mają jakiś klimat i kawałek duszy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Masz talent ;)

    Mój blog:
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak! Przyroda bardzo uspokaja, a takie zdjęcia są śliczne, w ogóle bardzo lubię zdjęcia natury :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamięta, jak ja zaczynałem od takich zdjęć, mam sentyment do stokrotek

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.