Z aparatem na Chrzcie Świętym


Cieszę się, że tak często mogę odwiedzać te maleństwa w tak ważnym dla nich dniu. Dlatego również postanowiłam zebrać dla was najlepsze ujęcia z ostatnich imprez i je opublikować. Oczywiście rodziny już jakiś czas temu dostały swoje fotografię, dlatego w spokoju mogę dla was opublikować te kadry. Trzymam się zasady, że w pierwszym stopniu to moi klienci powinni nacieszyć oczy zdjęciami. Otrzymać swoją pamiątkę, a dopiero potem mogę wykorzystać w inny sposób fotografię. 
Kolejną moją małą zasadą podczas fotografowania takiej uroczystości jest, że podczas mszy mam dwa momenty w których robię zdjęcia. Chrzest to rytuał, który odbywa się w pewnej części jakiegoś większego wydarzenia, w tym przypadku mszy. Warto pamiętać, że są na niej inni uczestnicy. Rodzina zazwyczaj siedzi w pierwszej ławce, więc zbyt nachalne kręcenie się w głównej części, może innych uczestników po prostu rozpraszać, a tym bardziej wkurzać księdza. A nie chciałabym się mu narażać. 
Zdjęcia grupowe robię na początku przyjęcia. Z prostego powodu, dziecko jest najmniej zmęczone. To są maleństwa, dlatego często w południe mają drzemki lub jest ich pora karmienia. A zmęczone i głodne dziecko, nie jest zbyt szczęśliwe i chętne na zdjęcia. Gdzie każdy chce je mieć na rękach. Dodatkowo zdjęć grupowych nie publikuję. Gdzieś w głowie, mam zakodowane, że jednak to przyjęcie rodzinne i niech w dużym stopniu takie pozostanie. 












I tym wystrzałowym akcentem, dziękuję za uwagę. No i przypominam, o śledzeniu mnie na Instagramie /mada.fotografia/. Tam w ostatnim czasie jestem najaktywniejsza

CONVERSATION

19 Comments:

  1. Piękne zdjęcia, Wykonałaś kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszły Tobie te zdjęcia :D W przyszłości będą super pamiątką :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem, kiedy tutaj do Ciebie wpadam, zachwycasz mnie swoimi fotografiami i mogę Ci gwarantować, że jeśli tylko będę miała jakąś okazję to jadę tam do Ciebie, choćbym miała przemierzyć setki kilometrów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zawsze można spotkać się po drodze :D Ale z tego co widzę pochodzimy obie z tego samego województwa, więc wszystko przed nami

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Mam wrażenie, że ludzie Chrzczą coraz większe dzieci ;) Chyba, że tylko u mnie w regionie Chrzczono najczęściej miesięczne dzeciaczki.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pamiątka. Właśnie na mojego synka chrzcie brakowało mi kogoś od zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjecia i wspaniala pamiątka dla rodziców jak i również rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia 😍
    Wspaniała pamiątka, dla maluszka( oczywiście gdy już będzie większy 😀) i dla jego rodziny 😀
    Podoba mi się ta zasada; najpierw foty dla klienta 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkości! Na pewno niezapomniana pamiątka dla całej rodziny.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie maluchy! Świetne zdjęcia :) Takie fotki to super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny szkrab <3 I piękne zdjęcia do albumu i wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki i super maluchy :) warto uwieczniać takie momenty, by potem mieć pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful photos! Thanks for sharing.

    Abdel | New Blog Post

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, z czułością

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny reportaż! Gratuluję i pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chrzest to piękna uroczystość. Wspaniałe momenty uchwyciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, które będą stanowiły świetną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rękę do aparatu. Świetna relacja z przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.