Ola i Vanessa - sesja konna

Przyjaźń, ta ludzka i ta do zwierząt, to zdecydowanie motyw, któremu warto poświęcić chwilę. Jakiś czas temu, miałam okazję zrealizować sesję z dwoma pozytywnymi dziewczynami, jednym niecierpliwym koniem Luckiem i znoszącym nasze wszystkie wymysły Wojtkiem. To już moja druga realizacja, gdzie na zdjęciach gościł zwierzęcy przyjaciel. Fotografia ze zwierzętami, jest o tyle trudniejsza, że nie zawsze chcą nas słuchać i robić to czego byśmy oczekiwali, lub wyglądali tak jak chcemy.  Uważam jednak, że warto wziąć głęboki oddech i  wykonać kolejne ujęcia, któreś musi wyjść. dlatego dziś efekty naszych zdjęć. Wykonałyśmy wersję codzienną oraz elegancką. 














CONVERSATION

13 Comments:

  1. Piękne konie na zdjęciach, ogólnie bardzo ładna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sesja! Uwielbiam wszystkie zdjęcia, w których jest pokazana przyjaźń zwierzęcia z człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia i przepiękne konie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia. Obie wersje bardzo mi się podobają. Jestem po prostu zachwycona, jesteś dla mnie mistrzem fotografii! Co do koni, to piękne i majestatyczne zwierzęta. Miałam kiedyś konia. Kocham wszystkie zwierzęta :) Uważam, że miłość jaka się tworzy między nami ludźmi a zwierzętami jest magiczna, niejednokrotnie silniejsza niż ta międzyludzka.
    Cudowne, zachwycające kadry! Prześliczne!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam konie, to piękne zwierzęta, a zdjęcia są cudowne! Sesje konne zawsze mnie urzekały :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze marzyłam o takim zdjęciu z koniem ale niestety nie miałam nigdy tak bliskiej relacji z tym zwierzęciem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, cudne zdjęcia w pięknych kolorach i miejscu. Uwielbiam taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała sesja - magia. A zdjęcie czwarte - creme de la creme. Ma niezwykły klimat, moc i zapada w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sesja zdjęciowa :D Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita sesja, dziewczyny są piękne i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.