Podwójna prezentacja a w roli futerko


Dziś przychodzę do was z dwiema sesjami, jedna wykonana pierwotnie. Gdzie główną rolę gra futerko. Dotarło do mnie ostatnio i pochodzi ze strony SHEIN LINK (Serdecznie zapraszam). Jest bardzo lekkie i przyjemne w dotyku, posiada pojemne kieszonki i dwa zapięcia na zatrzask. Obie stylizacje są bardzo klasyczne, czyli uzupełnione przez niezawodną czerń. W pierwszej w role modelki wcieliłam się ja. Sesja była wykonana dość późną porą, stąd jakość zdjęć. Druga sesja natomiast została zrealizowana dość spontanicznie z moją koleżanką.W tym momencie z roli modelki stałam się fotografem i nie ukrywam, że ta rola zdecydowanie bardziej mi odpowiada. Wykorzystałyśmy chyba jeden z bardziej nowoczesnych budynków w moim miasteczku i nie przedłużając zapraszam do oglądania sesji jak i odwiedzenia stron.














CONVERSATION

17 Comments:

  1. Sliczne zdjecia oraz futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne futerko! Co jak co, ale jestem ich wielką miłośniczką :D

    Zdjęcia wyszły mega!!! Ich klimat totalnie mnie zauroczył.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kadry, w dobrym klimacie ;)
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonane zdjęcia :D Futerko z Shein świetnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia zrobiłaś, jeszcze słońca tak ciekawie się odbija ;3. Futerko super. Obserwuję ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne foty, fajne futro, koleżanka ma fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć! :) Stylizacja super.


    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się zarzekać, ale futerka to totalnie nie moja bajka :D wyglądam w nich naprawdę źle, nie wszystkim pasują :P

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like your teddy coat! Beautiful outfit! Thank you for inspiration!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=i9Otnx52aMk

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne futerko! Cudowne zdjęcia :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, cudne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie prezentujesz się w tej stylizacji :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalnie nie rozumiem noszenia futer. Ani tych prawdziwych z krwią na metce ani sztucznych które przypominają te krwawe. Ale to kwestia gustu i własnej moralności.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.