To co potrzebne i nie


W jednym z zamówień zdecydowałam się na kilka drobiazgów w kategorii beuty. Przyszła pora by o nich opowiedzieć. Dokładniej zamówiłam 5 rzeczy, były to cienie do powiek, płaski pędzelek, maseczka do twarzy, pudełeczko do czyszczenia pędzli oraz matowa pomadka. Każdą z nich opiszę w poniższych akapitach, dlatego zapraszam do czytania.

Paletka <link>. Jest to trzecia paletka z tej serii, mam też jedynkę i trójkę. Po raz kolejny nie zawiodłam się na tej serii pn. pigmentacja jest naprawdę fajna jak na taką cenę. Bardzo dobrze trzymają się na oku, mimo że przy nakładaniu trochę się obsypują. Małym minusem jest też jakoś pudełka, jednak z racji, że na każda moja paletka ma swoje miejsce w specjalnym pudełeczku, decyduje się na nie po raz kolejny. 

Pędzelek <link> był uzupełnieniem mojej kolekcji jak i zamówienia, bo kosztował troszkę ponad 1$ Niestety nie spełnił on moich wymagań, mimo ładnego matowego wykończenia, spodziewałam się trochę innego rodzaju włosia, to jest pokarbowane oraz rozchodzi się na boki, gdzie powinno być definitywnie wąskie

Maska <link>, a raczej próbka maski, która ostatnio stała się popularna. Za zadanie ma usunięcie zaskórników i wągrów. Sposób użycia, nakładamy ją na 15-20 minut po czym zrywamy, razem z wyrywanymi niedoskonałościami. Maseczka spisała się całkiem nie źle, bo skóra była po niej miękka i oczyszczona, częściowo też usunęła niedoskonałości. Częściowo, ponieważ nie ze wszystkim sobie poradziła, mimo to oceniam ją na plus. Myślę też o kupnie w większej pojemności.

Pudełeczko do czyszczenia pędzli <link>, dość ciekawy przedmiot. Właściwie czyszczenie pędzli zawdzięczamy specjalnej gąbce, która pozwala nam oczyścić pędzle, poprzez pocieranie o nią. Przydatne jest to w momencie kiedy używamy jednego pędzla do kilku cieni lub nie mamy czasu umyć od razu pędzli po wykonanym makijażu, a nie chcemy by przez jakiś czas stały brudne. Opsypywany kosmetyk, spada na dno, przez co łatwo go usunąć z pojemnika.

Matowa pomadka <link> jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona. Jej cena jest naprawdę niska w porównania do jakości. Fakt, wygląd opakowania nie jest w pełni dopracowany i moim zdaniem, kojarzyć się może z słabym produktem. Pomadka broni się trwałością i nasyceniem. Przyznam się, że mój płyn micelarny, miał z nią delikatny problem, niestety na stronie dostępne są tylko dwa kolory, obecny na zdjęciu i fiolet, bo chętnie zamówiłabym jeszcze inne odcienie.


Jestem ciekawa, czy mieliście do czynienia z którymś z produktów, być może, któryś produkt was zaciekawił. 

18 komentarzy:

  1. Ja swoje pędzle wolę chyba czyścić pod bieżącą wodą z mydłem :D Nie ufam takim nowościom :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kolejny raz widzę wzmiankę o czarnej masce i tak sobie myślę, że fajnie byłoby ją przetestować. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka ma śliczne kolory, czekam właśnie na paczkę i tez będę testowała próbkę czarnej maski :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pomadkę bym się nie zdecydowała, ale jesli chodzi o czarną maskę mam pełną wersję i jest genialna. Co prawda po użyciu trzeba każdorazowo odratować skórę dobrym kremem (bardzo wysusza), ale z wągrami radzi sobie celująco.
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka wydaje się być fajna :) Paletę sama bym zamówiła :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam takiej maseczki, bo do tej pory te z których korzystałam średnio się sprawdzały, ale skoro polecasz, to chyba się skuszę. Kolory palety są rewelacyjne!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, bardzo spodobały mi się kolorki z palety!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej kusi mnie ta maseczka. Nawet niekoniecznie konkretnie ta, ale po prostu jakaś taka czarna, bo słyszę/czytam o nich wiele dobrego, a jeszcze nie miałam z nimi do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka jest świetna ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko do czyszczenia pędzli - nigdy o tym nie słyszałam, ale wydaje się być świetnym gadżetem.
    Obserwuję! :)

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się niestety ta czarna maska nie spisała:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się niestety ta czarna maska nie spisała:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy☺
    Na cienie i pudełeczko sama bym się skusiła ☺
    Na cienie bo są piękne a na pudełeczko aby nie czekać aż pędzelek wyschnie
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka wygląda rewelacyjnie, odcienie są wyśrodkowane, bo można użyc jej zarówno w dzień, jak i na jakąś imprezę wieczorem :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paletka, uwielbiam takie kolory. Do tej pory korzystałam głównie z make up revolution ale chyba się przerzucę na coś nowego...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą maseczke i mam podobne wrażenie :) Szkoda ze nie pokazalas jak wygląd a ta pomadka na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.