Souvre, dlaczego o nich opowiadam?

Zapewne znany mniejszości sklep internetowy. Jego reklamy niezobaczymy jego reklamy w telewizji, banery też nie wędrują po internecie. Czy o oznacza, że wchodzi dopiero na rynek? Co chce nam polecić? Czego nauczyć? Dlaczego o nim opowiadam? Na te wszystkie pytania odpowiem poniżej.

A opowiadam o nim, ponieważ, mam okazję zostać partnerem owego sklepu. Dlatego postanowiłam polecić go i opowiedzieć czym się zajmuję. Przyznam, że gdyby nie moi znajomi, sama nie wiedziałabym o jego istnieniu. Zaczynając jednak od początku. Souvre internationalne to sklep internetowy istniejący już od 16 miesięcy, zajmujący się sprzedażą najwyższej jakości kosmetykami do pielęgnacji ciała, kolagenami, suplementami diety, a nawet środkami czystości. Dlaczego warto postawić na ten  sklep?
To jest dość proste, nie płacimy za reklamę produktu, która uwierzcie, że pochłania duży procent ceny, płacimy za to za jakość. Kosmetyki, mają naturalny skład, sprawdzoną i udowodnioną skuteczność.  Sama myślę, o kuracji dla włosów z wykorzystaniem z tej strony, ponieważ jestem pewna ich skuteczności. Wspominałam również o kolagenach. Kolagen to białko, który najwięcej występuje w tkance łącznej i stanowi 70% skóry, odpowiada za jej prawidłową jędrność i elastyczność. Kolagen przez całe życie ulega zmianie, niestety po 25 roku życia, rozpada się szybciej niż regeneruje, dlatego trzeba naszemu organizmowi pomóc, Kolegen z Sourve jest w postaci potrójnej helisy, czyli taki sam, jak ten budujący naszą skórę. Co naprawdę przyśpiesza efekty i z tego, co zdążyłam się dowiedzieć,  już po 14 dniach, widać 100%poprawę. To są dwa działy, o których wam opowiedziałam, ponieważ nie chcę was zanudzać i jeśli jesteście zainteresowani, przygotuje dla was kolejne artykuły, być może już z moimi recenzjami zamówionych produktów, myślę, że będzie to ciekawsze.

Jako słowo podsumowujące, kilka ogólnych zdań o firmie. Przedstawicielami, są zazwyczaj młodzi ludzie, co pozwala na zdobywanie nowych kontaktów, które w życiu na pewno się przydają. Uczy też prezentacji siebie, a wiemy, że wielu młodym ludziom takiej otwartości brakuje. Zalet jest sporo, nie tylko w produktach, ale w możliwościach, jakie daje nam firma. Dobrym przykładem będą pierwsze kroki branży marketingowej.  Dodatkowo sklep ma certyfikaty ISO, które trzeba odnawiać co 3 lata, jeżeli się raz nie uda spełnić jakiegoś wymogu to już nigdy nie można takiego certyfikatu wznowić. Tą ciekawostką zakończę wpis, jestem ciekawa czy znaliście wcześniej sklep.


8 komentarzy:

  1. Najlepszą reklamą jest szczera rekomendacja produktu przez jakąś zaufaną nam osobę :) Fajnie, że polecasz stronę skupiającą się na produkcie i jego jakości, a nie reklamie.

    Pozdrawiam!
    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie. Ale może kiedyś coś z tej strony zamówię :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale opis jest zachęcający :) W razie potrzeby zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Fajnie byłoby zobaczyć recenzje ich produktów. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje mi sie że jest ciekawa!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. To może najpierw wyprobujesz kosmetyki do włosów bo byc pewnym skuteczności przed użyciem jest słaba rekomendacją co do kolagenu..potwoerdzone przez dermatologow od wewnatrz jest skuteczny spożywany doustnie od zewnątrz jedynie na blizny bo zdrowej skórze moze zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale skoro nie ma reklam i jezt 16 miesięcy na rynku to dopiero się rozwija więc może być ciekawa :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.