Marynarskie paski

COMBINEZON - HERE/TUTAJ
PALETTE - HERE/TUTAJ
SOCKS - HERE/TUTAJ
CLASSIC DRESSES - HERE/TUTAJ
 BLUE ROMPER - Here/TUTA 

Po tematycznych wpisach przyszedł czas odpocząć w letniej stylizacji. Oprócz stylizacji mam też dla was kilka klasycznych sukienek z Roslegal. Jednak o nich później. Do stylizacji wykorzystałam kombinezon, z górą w stylu hiszpanki, w drobne paski, do tego zwykłe szare baletki. Do wykonania wykorzystałam makijażu, wykorzystałam nowość, w postaci paletki, którą również zobaczenie na poniższym zdjęciu. Niestety w transporcie, jeden z cieni trochę się pokruszył
Ostatnio z natłoku tematów, które powinnam zrealizować na blogu pojawił się chaos, a przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się nad wszystkim zapanować i blog opanuje moja ulubiona harmonia.










Na koniec przedstawię jeszcze sukienki o których wspominałam na początku artykułu. Wybrałam dość proste kroje, więc mam nadzieję, że się wam spodobają



White dress/Biała sukienka - Clik
Black dress/ Czarn sukienka - Clik 
Red dress/Czerwona sukienka - Clik

19 komentarzy:

  1. Sukienka-hiszpanka fajnie się prezentuje. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten kombinezon, uwielbiam te dekolty w hiszpańskim stylu ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kombinezon i śliczna jest ta czarna sukienka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon cudo <3 Uwielbiam paski :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, kombinezon faktycznie prezentuje się fantastycznie! <3
    Poklikałam w linki, miło by mi było gdybyś kliknęła również u mnie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie, uwielbiam tę modę w tym sezonie na paski!
    Podobają mi się te ciepłe kolory brązu w tej pierwszej paletce, ciekawa jestem jak wyglądają na żywo :) Pozdrawiam kochana, bardzo ładne zdjęcia!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Taka świeża, wakacyjna i letnia stylizacja :d, pełna plasku i "floł"
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kombinezon :) Też mam taką paletka (ta po lewej) !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku kombinezon jest po prostu przecudny ♥♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam hiszpański styl :) Świetnie wyglądasz w tych ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, cudownie wyglądasz! Poza tym, bardzo podoba mi się przedstawiona przez ciebie czarna sukienka ;)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. One są teraz w modzie, bardzo mi się podobają!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, a skarpetka kot najlepsza!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.