Wakacyjna biel


Pora na chyba pierwszą stylizację w upalne dni, biała oversizowa bluzka, połączona z zapinaną spódnicą. Nic tak dobrze nie spisuje się latem, jak biel, szczególnie ta zwiewna. Początkowo bluzkę miałam połączyć z klasycznymi dzinsowymi spodenkami, jednak przyszły one na mnie za duże. Po raz kolejny nie trafiłam rozmiarem, mimo iż sugerowałam się tabelą wymiarów. Są to czwarte spodenki jakie zamówiłam i trzecie, które są definitywnie za duże. Oprócz tego zdecydowałam się na pędzel do pokładu, który swoim wyglądem wpasowywał mi się do skromnej kolekcji pędzili z Bobbi Brown. Nie przedłużam i zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć. 

Bluzka - LINK  Spodenki - LINK  Pędzel - LINK






26 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz :) Biel w tym roku zdecydowanie kojarzy się z sezonem letnim :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zwykle bywa z internetowymi zamówieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :) Fajna inspiracja ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzeczka !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie takie bluzki i w dodatku moj ulubiony dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej fryzurze ♥
    Śliczna koszula
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko, genialna stylizacja ;)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Luźne a zarazem takie eleganckie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, dawno mnie tu nie było. Widzę, że dużo się zmieniło ;o
    Bluzka jak najbardziej na tak ;)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszula. Biel jest idealna na lato, bo odbija promienie słoneczne i sprawia wrażenie, że jest nam chłodniej. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam białe bluzki latem, czuję się w nich tak jakoś lekko :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, bardzo Ci pasuje ta bluzeczka :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta bluzeczka, akurat na lato :))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste stylizacje od zawsze mi się podobają :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana przepięknie wyglądasz, pomagam - 3,33$, 16,20$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do grupy na FB, gdzie wspólnie pomagamy sobie w zbieraniu kliknięć : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ Jeśli masz ochotę, dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę piękny look! <3
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja! :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja Ci zazdroszczę! Za duże spodenki to jeszcze da się uratować, można je paskiem spiąć albo zwęzić, a ja zamówiłam spodnie, jeansowe rozmiar L i nawet dziurką do guzika nie dosięgnę. Piękna stylizacja masz rację, latem najlepiej sprawdza się biel :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podobają mi się takie spódniczki. Próbuje właśnie zacząć chodzić w jakiś...mniej czarnych kolorach haha. Coraz bardziej się przekonuje, no bo jednak w lato czasem w czerni można się załamać mimo, że się bardzo ładnie wygląda haha.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam białe koszule, bardzo ładna stylizacja!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzka, zapraszam do mnie na nowego posta!
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz, super jest ta spódnica. Pędzel też niczego sobie, fajnie się prezentuje. Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.