Pomysł na czerwony





Przyszła pora na stylizację, prawie jednobarwną, moją ulubioną krótką bluzę, połączyłam z białymi spodniami i czerwonymi butami, które ostatnio dołączyły do mojej kolekcji. Przyznam, że są to pierwsze, całe czerwone buty, jakie mam w garderobie od bardzo długiego czasu. Jest to kolejna codzienna stylizacja jaką pokazuję, chociaż po mojej głowie chodzi myśl, by stworzyć coś bardziej niecodziennego i wprowadzić stylizację bardziej odważniejsze. Z racji, że do pokazania mam jeszcze kilka zaległych rzeczy, postaram się bardziej pomyśleć, poszukać inspiracji i stworzyć coś niecodziennego. Tymczasem nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.




Dodatkowo dokładnie dziś (31.07.2017) na blogu wyskoczyło 300 tysięcy odwiedzin. Z całego serducha chciałabym podziękować, bo jest to tylko wasza zasługa. Oczywiście szykuję konkurs, jednak jego termin jest zarezerwowany na wrzesień, bo to właśnie wtedy bloga obchodzi 4 urodziny.


Buty - LINK 

18 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz ;) świetna bluza ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię właśnie proste stylizacje, a ta jest świetna :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i do tego sportowa stylizacja - duży plus dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Bardzo ładny zestaw :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) Masz cudowną figurę!

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie krótkie bluzko-bluzy <3 A Z twoją figurą i do tych pięknych spodni pasuje idealnie!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Luźna stylizacja idealna na co dzień. :) Trochę mi się kojarzy z barwami narodowymi. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja i figura , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, a bluzka świetna. Pozdrawiam! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo, 300 tys. to całkiem sporo :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega ładnie wyglądasz w białych spodniach!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu wyświetleń! Świetnie wyglądasz :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglądasz! Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :) Połączenie bieli i czerwieni jest zawsze udane, sama mam czerwone buty i bardzo je lubię, tylko moje są bez białych elementów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe spodnie noszę odkąd pamiętam, a w tych z wysokim stanem zakochałam się w tym sezonie <3

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.