Podwójna nudna i floral print prom dresses Rosegal

I have prepared an entry for you with holiday deals from Rosegal and SheIN. In the first store I focused on two motives. Speaking of floral print prom dresses (LINK) and denim dress (LINK). In addition, the store has prepared a discount code for you. You will find him lower.
KLIK

  "You want some new clothes, why not take a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit! "
Surprise code: RGEN



Druga część tytułowej nudy zostanie poświęcona, drugiemu sklepu z wstępu, który pojawił się w takiej formie z racji zmian w regulaminie jednej z współprac. Tym razem przygotowałam dla was nowości, jakie pojawiły się w SheIn. Mam nadzieję, że się was spodobały i oczywiście zachęcę do odwiedzenia ich strony. 



29 komentarzy:

  1. Ta pierwsza sukienka jest bardzo ładna.
    ten czarny kombinezon też jest cudny ♥♥
    Poklikane
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta długa sukienka w kwiaty <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta żółta sukieneczka!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki śliczne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta pierwsza oraz ta z liśćmi :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza jeansowa sukienka jest bardzo ładna i dziewczęca.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ubrania !


    Zapraszam do mnie na nowy post,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam, super są te rzeczy ;)
    Pozdrawiam♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasna długa sukieneczka to jest coś co skradło moje serce❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Z drugiego kolażu podoba mi się większość rzeczy. Czarny kombinezon i czarna sukienka z opadającymi ramionami są piękne :)
    malinowynotes-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham sukienki, a te są boskie <3
    Dzięki tobie mam kolejny pomysł na post, dziękuję <3
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie ubrania są świetne, jednak najbardziej do gustu wpadła mi sukienka 4 z pierwszego zdjęcia.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne rzeczy :)
    Zapraszam na mój kanał:
    https://www.youtube.com/watch?v=iW5iqYMRZWI

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarny kombinezon i przezroczyste bluzki sa cudowne :) Poklikane!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zgadzaj się na takie zmiany regulaminowe, jest to bez sensu, naprawdę ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dlatego jest to ostatni taki przygotowany wpis

      Usuń
  17. Świetne ubrania! Rzadko kiedy aż tyle trafia w mój gust :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie świetne rzeczy. Większość mi się podoba.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzczy :)

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.